Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Vuonna 85 konsertti Final Countdown tuo alkuperäisen musikaalin tähdet näyttämölle syyskuussa 2016

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 23.11.2015 klo 10:00
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Mediatiedote 23.11.2015 vapaa julkaistavaksi

Tampereen Työväen Teatterissa mennään syksyllä 2016 nostalgiamatkalle menestysmusikaalin Vuonna 85 maailmaan. Musikaalikonsertti Vuonna 85 – Final countdown tuo kahtena iltana manserockin takaisin Suurelle näyttämölle 3.9. ja 10.9. klo 19. Konsertin jälkeen meno jatkuu Kasaribileissä TTT-Klubilla.

Mauno Peppone, Tommi Turmiola, Palle, Karoliina ja muut unohtumattomat Vuonna 85 -musikaalin hahmot nousevat vielä kerran yhdessä lavalle laulamaan. Ja todennäköisesti lauluun yhtyy koko yleisö.

Konsertti on kunnianosoitus Riku Suokkaan ja Heikki Syrjän käsikirjoittamalle Vuonna 85 -musikaalille. Sen ensi-illasta tulee ensi syksynä kuluneeksi kymmenen vuotta.

Artisteina konsertissa ovat manserock-musikaalin tähdet: Sami Hintsanen, Jari Ahola, Mikko Nousiainen, Kaisa Hela, Emmi Kaislakari, Petra Karjalainen, Petra Ahola, Mika Honkanen, Ilkka A. Jokinen, Jari Leppänen, Antti Seppä, Kristiina Hakovirta ja Juha Junttu. Bändi on se ainoa oikea eli Alabama House Band. Kapellimestarina toimii Pekka Siistonen.

Illan kruunaa Kasaribileet TTT-Klubilla, jossa esiintyvät Alabama House Band & Go Go Girls.

Tapahtuma tuotetaan yhteistyössä Bundespopstar Oy:n ja Stone Factory Oy:n kanssa.

Vuonna 85 –musikaali sai kantaesityksensä TTT:ssä 7.9.2006. Kaikkien aikojen suosituin kotimainen kantaesitysmusikaali oli ohjelmistossa joulukuuhun 2012 asti ja sai noin 300 000 katsojaa. Tämän jälkeen Mauno Pepposen hahmon tarina on jatkunut TTT-Klubilla näytelmässä Mauno Peppone – Elämä, kuolema ja come back. Sen viimeinen esitys on 28.11.2015.

Lippujen myynti alkaa tänään. Liput Vuonna 85 –konserttiin, 35 €. Bilepaketti on 50 € sisältäen Vuonna 85 –konsertin ja Kasaribileet.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt
tiedottaja Sari Andersson, 050 5969 069, sari.andersson@ttt-teatteri.fi