Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Virgin Oil Co:n Muksufestarit tarjoavat lapsien suosikkiartisteja

HOK-Elanto

Virgin Oil Co:n Muksufestarit tarjoavat lapsien suosikkiartisteja

Julkaistu: 26.09.2011 klo 11:15
Julkaisija: HOK-Elanto

Syksyllä on jälleen luvassa mukavaa ajankulua perheen pienimmille – ja koko perheelle! Laadukkaana keikka- ja ruokailupaikkana tunnetuksi tullut Virgin Oil Co. järjestää nimittäin sunnuntai-iltapäiviin ajoittuvia, suuren suosion saavuttaneita Muksufestareita yläkerran klubilla.

Esiintyjinä on kavalkadi perheen pienimpien suosikkiartisteja ja luvassa on myös paljon muuta hauskanpitoa, kuten kasvomaalausta ja lasten disko. Virgin Oil Co:n yhteistyökumppaneista ovat menossa mukana muun muassa Jamkids ja Eckerö Line.

Muksufestareilla esiintyy 9.10. Hääppöset ja 16.10. Ipanapa Band. 23.10. on estradilla puolestaan Kengurumeininki. Keikkalippu maksaa Hääppösten keikalle 10 euroa, perhelippu S-Etukortilla enintään neljälle henkilölle (2 aikuista ja 2 lasta) 33 euroa, normaalihinta on 36 euroa. Ipanapa Bandin keikkalipun hinta on 12 euroa, perhelippu S-Etukortilla enintään neljälle henkilölle (2 aikuista ja 2 lasta) 41 euroa, normaalihinta on 44 euroa. Kengurumeiningin keikkalipun hinta on 11 euroa, perhelippu S-Etukortilla enintään neljälle henkilölle (2 aikuista ja 2 lasta) 37 euroa, normaalihinta on 40 euroa. Sylivauvat pääsevät kaikille keikoille ilmaiseksi.

Virgin Oil Co:n ovet aukeavat kello 14.00.  Keikka alkaa kello 15.00. Ennakkolippuja voi ostaa Virgin Oil Co:sta, Lippupalvelusta ja Tiketistä. S-Etukortilla saa Bonusta Virgin Oil Co:sta kuittia näyttämällä.

Petri Mälkiä
Ravintolajohtaja
HOK-Elanto
Ravintola Virgin Oil Co.