Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Viattomien lasten päivän konsertti myytiin loppuun – lisäkonsertti 30.12. klo 16

Mannerheimin Lastensuojeluliitto

Julkaistu: 29.12.2014 klo 11:04
Julkaisija: Mannerheimin Lastensuojeluliitto

Loppuunmyyty Viattomien lasten päivän konsertti nuorten mielenterveystyön tueksi on poikinut samalle päivälle lisäkonsertin.  Lisäkonsertti järjestetään Helsingissä Johanneksenkirkossa (Korkeavuorenkatu 12) tiistaina 30.12. kello 16.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton ja Pappa Fest ry:n järjestämässä konsertissa esiintyvät muun muassa Samuli Edelmann, Elastinen, Jenni Vartiainen, Tuure Kilpeläinen ja Teleks.

Jo perinteeksi muodostuneen hyväntekeväisyyskonsertin lipputuotot ohjataan tänä vuonna Mannerheimin Lastensuojeluliitolle, Suojatie ry:lle, Alkoholiperheen lasten tuki ry:lle ja Omaiset Huumetyön Tukena ry:lle. Mannerheimin Lastensuojeluliitto käyttää konserttituoton Lasten ja nuorten puhelimen ylläpitämiseen.

Liput voi ostaa Lippupalvelusta tai Johanneksenkirkon ovelta ennen konsertin alkua. Ovet aukeavat kello 15. Liput alkaen 22,50 euroa.

viestintäjohtaja Liisa Partio, p. 040 580 8984, etunimi.sukunimi@mll.fi
markkinointisuunnittelija Sinikka Veijola, p. 050 578 1072, etunimi.sukunimi@mll.fi

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avoin kansalaisjärjestö, joka edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia.

MLL:n visio 2024: Suomi on lapsiystävällinen yhteiskunta, jossa lapsen etu asetetaan etusijalle ja jossa lapset ja nuoret voivat hyvin.

Tutustu MLL:n toimintaan www.mll.fi
MLL Twitterissä @MLL_fi