Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Varietee MAGICA vierailee Lappia-talossa

Rovaniemen Teatteri

Varietee MAGICA vierailee Lappia-talossa

Julkaistu: 25.11.2015 klo 15:00
Julkaisija: Rovaniemen Teatteri

Kansainvälinen estradishow Varietee MAGICA uudistuu vuosittain ja vierailee 1. joulukuuta Lappia-talossa vuoden 2015 ohjelmakokonaisuudellaan. Varietee MAGICAn isännöi taikuri Timo Kulmakko, joka koonnut ohjelman ja myös esiintyy siinä itse.

Kulmakko on seurannut viimeisen kymmenen vuoden aikana 146 ohjelmaa Saksan ja Keski-Euroopan varietee-teattereissa ja viihdekeskuksissa sekä etsinyt laadukkaita varieteenumeroita suomalaisyleisölle suunnattuihin näytöksiin. Tämän vuoden kokonaisuus on Varitee MAGICAn historian terävintä kärkeä. Sen myötä Rovaniemen Teatterin Tieva-näyttämöllä nähdään An Ha Lim Etelä-Korean Soulista, Selyna Bogino Italiasta sekä hollantilais-ranskalainen esiintyjäkaksikko Menno & Emily.

Varietee MAGICA esiintyy tiistaina 1.12. klo 18 ja 20 Lappia-talossa. Liput ovat aikuisille 28 €, eläkeläisille ja opiskelijoille 24 € sekä lapsille 20 €. Saat ne teatterin lippukassalta, kaupungintalon Osviitasta ja verkkokaupasta www.netticket.fi/rovaniemen-teatteri.

Lisätiedot, kuvat ja haastattelupyynnöt: Timo Kulmakko timo.kulmakko@kolumbus.fi 0400 690395.
Kuvassa on World´s Greatest Manipulator An Ha Lim.

Rovaniemen Teatteri–Lapin Alueteatteri tarjoaa laajan valikoiman esityksiä erikoisuutenaan paikallisuus.Sen toimintaa ylläpitää Lapin Alueteatteriyhdistys, jonka jäseninä on 14 Lapin kuntaa. Katsojilla on vuosittain valittavanaan reilut 200 näytöstä lasten- ja musiikkiteatteria, klassikoita ja uutuuksia, komediaa ja draamaa. Monet niistä pohjautuvat lappilaisten kirjailijoiden teoksiin tai alueellisiin aiheisiin.

Rovaniemen Teatteri on elokuussa 2015 palannut Alvar Aallon Lappia-taloon, joka on läpikäynyt peruskorjauksen ja restauroinnin. Teatterin esityksiä pääsee näkemään talon kolmen näyttämön lisäksi alueteatterin tuomina Lapin kunnissa. Suomen pohjoisimmasta ammattiteatterista saa myös puitteet tilaisuuksien järjestämiseen, koulutusta työyhteisöille sekä työpajoja aikuisille, lapsille ja nuorille.