Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Tyylikäs ja langaton 360 asteen kuunteluelämys

Samsung Electronics Nordic

Tyylikäs ja langaton 360 asteen kuunteluelämys

Julkaistu: 26.05.2015 klo 10:15
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Useassa huoneessa toimiva Samsung Wireless Audio 360 soittaa musiikkia kaikkiin suuntiin.

Espoo – 26. toukokuuta 2015 – Hieman yli vuosi sitten Samsungin insinöörit astelivat sisään upouuden audio-laboratorion ovista Kaliforniassa. Heidän tehtävänään oli luoda täysin uudenlainen äänentoistolaite, joka mukautuisi nykyajan tarpeeseen kuunnella musiikkia isolla joukolla. Työn tuloksena syntyi Samsung Wireless Audio 360, langaton, jokaiseen suuntaan ääntä toistava kaiutin.

– Ihmiset eivät enää halua istua paikallaan kaiuttimen edessä kuuntelemassa musiikkia. He haluavat nauttia lempimusiikistaan ja samalla liikkua vapaasti huoneesta toiseen, sanoo Samsungin AV-myyntipäällikkö Markus Nummisalo.

Uudet R6- ja R7 -kaiuttimet eivät ole vain uusi satsaus langattomasti toimivaan monihuoneiseen äänentoistoon. Erona perinteiseen äänentoistotekniikkaan, joka suuntaa äänen suoraan eteenpäin, Samsungin uudet Wireless Audio 360 -kaiuttimet täyttävät ympäröivän huoneen äänellä, jossa basso ja diskantti ovat täydellisessä tasapainossa. Taustalla on Samsungin kehittämä Ring Radiator -tekniikka, jonka ansiosta kaikki huoneessa olivat voivat tasapuolisesti nauttia musiikkielämyksestä.

Spotify toimii uusien R6- ja R7 -kaiuttimien kanssa saumattomasti, joten omien lempisoittolistojen kuuntelu onnistuu Spotify-sovelluksella samaan tapaan kuin ennenkin. Kaiuttimia voi ohjata helposti myös Samsungin uudistetun Multiroom-sovelluksen avulla. Uudessa sovelluksessa on entistä parempi käyttöliittymä sekä aiempaa enemmän ominaisuuksia. Sovelluksen kautta kaiuttimet voidaan yhdistää langattomasti Samsungin Multiroom-tekniikalla varustettuihin televisioihin ja soundbar-kaiuttimiin.

R6 on kaiuttimista pienempi. Kannettavassa kaiuttimessa on kuuden tunnin akunkesto. Kaiuttimen suositushinta on 399 euroa. Suuremman R7:n suositushinta on 499 euroa. Molemmat mallit ovat saatavana valkoisena ja tummanharmaana.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Markus Nummisalo, Myyntipäällikkö, AV, Markus.Nummisalo@samsung.fi, p. +358 400 569 228

Kuvapyynnöt ja testilaiteasiat: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? (Medialle) Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Älykoti- ja Digital Health -ratkaisumme ovat osoitus siitä, että olemme myös johtava toimija esineiden internet -tuotealueella. Palveluksessamme on 307 000 työntekijää 84 maassa ja vuotuinen myyntimme on 172 miljardia euroa. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: global.samsungtomorrow.com

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki