Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Turkulaiskaunotar mukana Miss Suomi 2014 -finaalissa – missifinalistit tavattavissa koko perheen Satumaisessa päivässä Namilassa ma 21.4.

Namila Oy

Julkaistu: 16.04.2014 klo 09:02
Julkaisija: Namila Oy

Turkulaiset kaunottaret ovat jälleen kerran edustettuna Miss Suomi 2014 -finaalissa, kun kymmenen parhaan joukkoon valittiin turkulainen Rosanne Parikka. Tämän vuoden finaalikiertue starttaa Salon Namilasta pääsiäismaanantaina 21.4. Namilan Satumaisessa päivässä missifinalistit esittäytyvät päivän teeman mukaisesti satuhahmoiksi pukeutuneina.

Uudet Miss Suomi -finalistit ovat koko päivän lehdistön kuvattavissa ja haastateltavissa. Missien esittelykierroksen jälkeen finalistit leikkivät lasten kanssa ja ovat vapaasti kaikkien jututettavissa. Myös vieraat voivat pukeutua Satumainen päivä -teeman mukaisesti lempisatuhahmokseen – missifinalistit palkitsevat päivän veikeimmät asut. Tapahtuman juontavat Miss Suomi 2013 Lotta Hintsa ja Missikeisarinna Sunneva Kantola.

Kuumailmapallolla yläilmoihin

Satumaisena päivänä Namilan piha-alueella voi ihailla Salon kuumailmapallokerhon kuumailmapalloja. Mikäli sää sallii, Namilan pihalla tehdään ankkurilentoja, joille yleisö pääsee mukaan. Säävarauksella myös missifinalistit poistuvat päivän päätteeksi Namilasta kuumailmapallon kyydissä.

Missifinalisteihin tutustumisen lisäksi päivän ohjelmassa on askartelua, kasvomaalausta sekä Salon ammattiopiston parturi-kampaajaopiskelijoiden tekemiä pikameikkejä ja -kampauksia. Myös Namilan Pomppula on vieraiden käytössä koko päivän ajan.

Liput ennakkomyynnissä

Satumaisella päivällä kerätään varoja Lasten Laulukaupunki ry:lle. Satumaisen päivän liput ovat ennakkomyynnissä nyt ja niitä voi ostaa Namilasta sekä yhteistyökumppanien ennakkomyyntipisteistä. Mukana Satumaista päivää järjestämässä ovat Namila, Salon kaupunki, K-Citymarket Salo, Kuisma, Jalokivigalleria, Salon kuumailmakerho ja Lasten Laulukaupunki ry.

Lisätietoja ja yhteydenotot:

Timo Lemberg, puh. 0400 534 627, timo.lemberg@namila.fi

www.facebook.com/pages/Namila

Namilan elämyskeskus Salossa tarjoaa koko perheelle sisätiloissa leikkejä, liikuntaa ja pelejä. Lapset viihtyvät vauhdikkaissa ryhmäpeleissä, huvittelulaitteissa ja toimintaradoilla. Vanhemmat hurjapäät voivat eläytyä videopelien maailmaan. Aikuisille on oma rentoutumisalue hierontatuoleineen.  Namilassa kiinnitettään huomiota myös siisteyteyteen ja turvalliseen ympäristöön.