Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Tumppi Varonen ja Pelle Miljoona nuorten mielenterveyden hyväksi 12.4. klo 18

HelsinkiMissio

Tumppi Varonen ja Pelle Miljoona nuorten mielenterveyden hyväksi 12.4. klo 18

Kutsu.
Julkaistu: 12.04.2012 klo 13:55
Julkaisija: HelsinkiMissio

Helsingin Kaupungintalon juhlasalissa (Pohjoisesplanadi 11-13) järjestetään tänään Hyvän mielen pop-konsertti klo 18. Konsertin teemana on nuorten mielenterveys. Sen esiintyjinä ovat muun muassa Tumppi Varonen, Pelle Miljoona Duo, Manna ja Freeman. Puheenvuoron käyttää myös Pekka Sauri.

Konserttiin on vapaa pääsy.

Mukana olevien artistien mielenterveystyön tukemiseksi tekemää sinkkua Pieni Aikuinen voi ostaa Stupido Shopista, (Iso-Roobertinkatu 23, Helsinki), tai laittamalla meiliä osoitteeseen shop@stupido.fi. CD.n tuotot lahjoitetaan HelsinkiMissio Nuorten Kriisipisteen työlle.

HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka toimii seniorityön, nuorten kriisityön ja erityisryhmien parissa. Järjestön missiona on haastaa kaikki suomalaiset taistelemaan unohdettujen puolesta - yksinäisyyttä vastaan. Järjestö toimii pääosin pääkaupunkiseudulla noin 90 työntekijän ja yli 1600 koulutetun vapaaehtoisen voimin. Sen toimintaa rahoittavat yksityislahjoittajat, yritykset, säätiöt, Helsingin kaupunki sekä RAY.