Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » TTT kutsuu näytäntökauden avajaispressiin ke 17.8. klo 13.30

Tampereen Työväen Teatteri

TTT kutsuu näytäntökauden avajaispressiin ke 17.8. klo 13.30

Kutsu.
Julkaistu: 03.08.2016 klo 12:30
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Kutsu medialle

Sydämellisesti tervetuloa Tampereen Työväen Teatterin näytäntökauden 2016-2017 avajaisiin
keskiviikkona 17.8. klo 13.30
(Suuri näyttämö).

Työryhmät esittelevät teille kaikki syksyn ensi-illat. Kerromme muitakin ajankohtaisia kuulumisia. Syksyllä Suurelle näyttämölle on ohjelmistoon tulossa hätkähdyttävän ajankohtainen musikaalien klassikko Cabaret (ohjaus Tiina Puumalainen), vauhdikas Maiju Lassilan rahvaankomedioihin perustuva kansanmusiikkinäytelmä Kilpakosijat (ohjaus Tommi Auvinen, musiikki Sari Kaasinen, koreografia Jouni Prittinen), Euroopan kantaesityksenä sitcomin mestarin Larry Davidin Suku on syvältä (ohjaus Tuomas Parkkinen). Tamperelaisista vaikuttajista kertovat Heikki Salon kirjoittama Viita 1949 (ohjaus Sirkku Peltola) sekä Pirjo-Riitta tähden Sara ja Erik (ohjaus Maarit Pyökäri). Molemmat ovat kantaesityksiä. Teatteri Telakan kanssa yhteistyönä syntyy Antti Mikkolan kirjoittama ja ohjaama uutuusnäytelmä Ei voi auttaa, sori. Tove Appelgrenin kirjoihin perustuva Vesta-Linnea ja aavelapsen arvoitus toteutuu yhteistyössä Teatteri Siperian kanssa, ohjaajana TTT:n uusi kiinnitys Miika Muranen.

Avajaisissa ovat mukana kaikki syksyn tekijät ja tähdet, joten sydämellisesti tervetuloa tutustumaan teoksiin, haastattelemaan ja kuvaamaan!

Maarit Pyökäri
teatterinjohtaja

vp. tarjoilua varten viimeistään ma 15.8. tiedottajille Sari Andersson, puh. 050 5969 069, sari.andersson@ttt-teatteri.fi, Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon