Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » TTT-Klubin viikon niminä Lari Halme, Heikki Silvennoinen ja Riku Suokas

Tampereen Työväen Teatteri

TTT-Klubin viikon niminä Lari Halme, Heikki Silvennoinen ja Riku Suokas

Julkaistu: 29.09.2014 klo 11:55
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Lari Halmeen tulkitsema yhden miehen komedia Ihan kusessa (Fully committed) palaa syyskaudeksi TTT-Klubille. Syksyn ensimmäinen esitys on perjantaina 3.10. klo 19. "Toimii pikkujouluaikaan kuin pirtulla terästetty glögi", sanomalehden kriitikko hehkutti TTT:n pohjoismaista kantaesitysta vuonna 2012. Tämän jälkeen Mika Eirtovaaran ohjaama Ihan kusessa on nähty monissa teattereissa ympäri Suomen, ja uusia vierailuja on nytkin vireillä.

TTT-Klubin viikonlopun toinen kohokohta on Heikki Silvennoinen Acoustic Time -yhtyeen esiintyminen lauantaina 4.10. klo 22. Flying Finn -kitaralla ja karhealla lauluäänellään lavan haltuun ottava Silvennoinen lupaa jälleen kattauksen originaalilauluja sekä bluesin ja rockin kulta-ajan klassikkobiisejä.

Tämän viikon keskiviikkona 1.10. klo 19 Riku Suokas esittää TTT-Klubin kestosuosikin Luolamies, ja  lauantaina 4.10. klo 19 illan aloittaa Suokkaan ja Heikki Syrjän ohjaama ja käsikirjoittama Mauno Peppone - Elämä, kuolema ja comeback, esittäjinään Jari Ahola ja Alabama House Band.

Pressikuvat:

Lisätiedot, haastattelupyynnöt ja pressiliput:

tiedottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Linkit ohjelmistoon: