Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » TTT-Klubilla jazzkauden avaus, Ilari Johansson sekä Minttu Mustakallio ja Ville Virtanen

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 22.02.2016 klo 10:00
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tulevat kaksi viikkoa tuovat TTT-Klubille monipuolista ohjelmaa jazzmusiikista stand upiin ja komediaesityksistä suoriin TV-lähetyksiin. Vilkasta ohjelmatarjontaa on luvassa viikonloppuina hiihtoloman molemmin puolin.

TTT-Klubin jäsenyys Jazz Finland Live -klubiverkostossa konkretisoituu kevään ensimmäisellä konsertilla. Kansainvälistäkin uraa rakentava pianisti Joonas Haavisto esittää kvintetteineen Billy Strayhornin musiikkia lauantain myöhäisillassa 27.2. Strayhorn on yksi jazzhistorian kultakauden merkittävimmistä säveltäjistä, jonka käsialaa ovat mm. sellaiset standardit kuin Take the A Train, Lush Life ja Chelsea Bridge.

Niin ikään lauantaina 27.2. klo 19 nähdään Ilari Johanssonin show Turvasana, jossa stand up -koomikko kertoo vapautuvansa omista kahleistaan. Johansson tunnetaan mm. TV-sarjoista Hyvät naiset ja herrat, Totuuden hetki ja Roba. Naurun tasapaino -ohjelmassa hän toimii tänä vuonna jo kolmatta kertaa ohjaajana ja ylituomarina.

Seuraavana viikonloppuna 4.3. ja 5.3. TTT-Klubin näyttämölle nousevat tuplavierailun merkeissä Minttu Mustakallio ja Ville Virtanen. Nämä koko kansan tuntemat näyttelijät nähdään vain harvoin Tampereella. Heidän esityksensä Minttu sekä Ville lupaa synnyttää  värikkään lavaltapuhumisen freskon yleisön antamista aiheista: sketsejä, tansseja, tarinoita - ja musiikkivelho Samuli Laihon säestyksellä myös lauluja. Minttu sekä Ville on lämminhenkinen ja naurattava esitys läsnäolosta, toisen kuuntelemisesta ja muidenkin kuin omien ideoiden hyväksymisestä.

TTT-Klubin esitykset tällä ja ensi viikolla

to 25.2. klo 19 Improklubi
pe 26.2. klo 19 Hyvässä nousussa (Miia Nuutila ja Sanna Saarijärvi)
pe 26.2. klo 21 Ylen Perjantai-ohjelman suora TV-lähetys (vapaa pääsy)