Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Tampereen Työväen Teatterin Hevosten keinun näytännön tuotto pakolaistyön hyväksi

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 18.09.2015 klo 09:00
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

MEDIATIEDOTE 18.9.2015 vapaa julkaistavaksi

Tampereen Työväen Teatteri kantaa kortensa kekoon pakolaistilanteen hyväksi. Hevosten keinun keskiviikon 14.10. esityksen tuotto lahjoitetaan SPR:n pakolaistyölle. Ennen esitystä klo 18.45 näytelmän käsikirjoittaja-ohjaaja Sirkku Peltola kertoo näkemyksiään pakolaistilanteesta. Esitys alkaa normaaliin tapaan klo 19 Suurella näyttämöllä. Illan aikana teatterilla voi osallistua myös SPR:n lipaskeräykseen.

”Minulle alkoi koko henkilökunnasta tulla viestiä ja kyselyjä siitä, mitä me voisimme tehdä teatterina pakolaistilanteen hyväksi. Ajattelin, että me voisimme tehdä sen tavalla, jonka parhaiten osaamme eli kertomalla tarinan. Ja mikäpä olisikaan parempi tarina, kuin Hevosten keinu, jossa Kotalan perhe lähtee Suomesta siirtolaiseksi Eurooppaan”, sanoo teatterinjohtaja Maarit Pyökäri.

Liput hyväntekeväisyysnäytäntöön ovat normaalihintaisia (34/32/29 €) ja niitä voi ostaa lipunmyyntipisteistä eli TTT:n Lippumyymälästä sekä Lippupisteen toimipisteestä ja verkkokaupasta.

tiedottaja Sari Andersson, puh. 050 5969 069, sari.andersson@ttt-teatteri.fi

Hevosten keinun pressikuvat