Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Tampere Live 2013 ja Radio Aalto aloittavat yhteistyön

Tampereen Messut

Tampere Live 2013 ja Radio Aalto aloittavat yhteistyön

Julkaistu: 27.06.2013 klo 09:33
Julkaisija: Tampereen Messut

KIMMO VEHVILÄINEN JUONTAA TAMPEREEN UUDEN TAPAHTUMAN

Tampereen Messut Oy järjestää lauantaina 12.10.2013 Tampere Live 2013 -konsertin Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen TähtiAreenalla. Uuden tapahtuman tähtiesiintyjinä nähdään PMMP, Cheek, Anna Puu ja Junttu&Krutsin.

Tampere Live 2013 -konsertin uutena yhteistyökumppanina aloittaa Radio Aalto. Tapahtuman juontaa Radio Aallon Dynastian suosittu juontaja Kimmo Vehviläinen. Tampere Live 2013 toteutetaan Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen syyskuussa valmistuvassa uudessa hallissa, joka saa nimekseen TähtiAreena.

Ennakkolippuja tapahtumaan myy Tiketti. Myynnissä on myös Silver VIP -lippuja, jotka sisältävät oman sisäänkäynnin, maksuttoman vaatesäilytyksen sekä pääsyn lavan edustalle toteutettavalle VIP-alueelle. Ovet avautuvat ennakkotiedoista poiketen klo 19.00. Tilaisuus päättyy klo 01.30. Tilaisuus on K-18. Anniskelualue.

LISÄTIEDOT:

www.tamperelive.fi / www.facebook.com/tamperelive2013

Tampereen Messut Oy:
Hannele Nuotio, tapahtumapäällikkö, p. 050 587 0133,
hannele.nuotio(a)tampereenmessut.fi
Jukka Tallgren, tuottaja, p. 0400 992 877,
jukka.tallgren(a)tampereenmessut.fi
Tanja Järvensivu, viestintäpäällikkö, p. 050 536 8133,
tanja.jarvensivu(a)tampereenmessut.fi

Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen alkusyksystä valmistuva E-halli nimetään TähtiAreenaksi. Tapahtumien ensisijaisena järjestämispaikkana toimiva TähtiAreena on 11 223 neliön tapahtumahalli, joka sisältää 5263 neliötä näyttelytilaa, 3103 neliön logistiikkakeskuksen tapahtumien alihankkijoiden varasto- ja tuotantotiloiksi sekä ravintolatiloja. www.tesc.fi.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki