Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Syksyn Vain elämää -ohjelmassa tarjolla kuplajuomia ja lähiruokaa

SodaStream

Syksyn Vain elämää -ohjelmassa tarjolla kuplajuomia ja lähiruokaa

Julkaistu: 04.06.2014 klo 11:04
Julkaisija: SodaStream

Syksyllä käynnistyvän Vain elämää -ohjelman uudella tuotantokaudella tarjoiluissa korostuvat puhtaat raaka-aineet ja lähiruoka. Ruokajuomana ja virvokkeina tarjoillaan SodaStreamillä valmistettua kuplavettä ja virvoitusjuomia.

”Kun ohjelman tarjoilujen teemana on raikkaus, tuoreus ja puhtaat raaka-aineet, on ihan luonnollista, että virvoitusjuomatkin tehdään suomalaisesta, maailman puhtaimmasta hanavedestä. Se on todellista lähijuomaa!”, SodaStreamin maajohtaja Thea Forstén sanoo.

”Halusimme lähteä mukaan ohjelmayhteistyöhön, koska Vain elämää on elämäniloinen ja positiivinen koko perheen suosikkiohjelma. Ohjelman ytimessä ovat yhteiset ateriat ja yhdessä tekeminen – raikkaita juomia kuluu siis paljon. Tämä on mainio ympäristö välittää viestiä fiksuista valinnoista”, Forstén jatkaa.

Vain elämää -ohjelman kolmannen tuotantokauden jaksot alkavat Nelosella 19. syyskuuta.

Thea Forstén
maajohtaja, SodaStream Suomi
thea.forsten@sodastream.fi
puh. 09 77 400 100