Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Suuri teatteripukunäytös Tampereen Työväen Teatterissa 17.11.

Tampereen Työväen Teatteri

Suuri teatteripukunäytös Tampereen Työväen Teatterissa 17.11.

Julkaistu: 05.11.2014 klo 12:06
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Teatterin pukuloistoa viime vuosikymmenten varrelta pääsee ihastelemaan Eila Roineen juontamassa erikoisnäytöksessä TTT:n Suurella näyttämöllä maanantaina 17.11. klo 18. Näytöksen järjestävät yhteistyössä Tampereen Työväen Teatterit ystävät ry ja TTT.

Toistakymmentä TTT:n näyttelijää marssii catwalkille päällään pukuja, joita on nähty esityksissä 60-luvulta tähän päivään. Nähtävää riittää musikaalien runsaanvärikkäistä pukuluomuksista draamateosten historialliseen ajankuvaan. Miltä näyttikään Tuhkimon rooliasu, entä Elizabeth Taylorin tai Englannin kuningas Yrjö VI:n?

Pukujen esittelemisen lisäksi näytöksessä kuullaan tarinoita kulissien takaa Eila Roineen ja Ilmari Saarelaisen kertomina. Laulunumeroita esittävät Kristiina Hakovirta, Petra Ahola ja Jari Ahola.

Teatteripukunäytökseen voi ostaa lippuja Suuren näyttämön sisäänkäynniltä ennen tilaisuuden alkua tai ennakkoon Tampereen Työväen Teatterin ystävät ry:ltä.

Liput 15 € (aikuiset) ja 5 € (opiskelijat, lapset).

Tampereen Työväen Teatterin ystävät ry
sihteeri Paula Aho, puh. 040 820 2968, paula.aho@kantokolmio.net