Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Suosittuun fantasiamusikaaliin Mestaritontun seikkailut nyt lisäesityksiä keväälle

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 15.12.2015 klo 13:45
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Mediatiedote 18.12.2015 vapaa julkaistavaksi

Eilen Tampereen Työväen Teatterissa kantaesityksensä saanut fantasiamusikaali Mestaritontun seikkailut on ollut yleisömenestys jo ennakkoon. Sen kymmenen esitystä ovat olleet pitkään lähes loppuunvarattuja. Näin joulun alla on hienoa kertoa, että saimme musikaalille neljä lisäesitystä. Mukana on myös yksi päiväesitys. Lisäesitykset ovat ke 17.2. klo 10, ke 24.2. klo 18.30, pe 11.3. klo 18.30 ja la 12.3. klo 13.

Lisäesitykset ovat nyt myynnissä. Lippuja joulun ja vuodenvaihteen esityksiin, joita on 6.1.2016 asti, on jonkin verran vielä saatavana.

Kantaesityksessä aplodeille ei ollut tulla loppua ja yleisöpalaute musikaalista on ollut valtavan positiviista. Mestaritontun seikkailut perustuu Aili Somersalon rakastettuun saturomaaniin. Sen on teatterille dramatisoinut Elissa Määttänen ja musiikin on säveltänyt Petri Juutilainen. Ohjaaja on Minna Hokkanen. Tamperelaisten kulttuurialan oppilaitosten kanssa yhteistyössä tuotetussa musikaalissa on mukana lähes sata musiikin, tanssin ja näyttämötaiteen opiskelijaa.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt
Sari Andersson, puh. 050 5969 069, sari.andersson@ttt-teatterifi

Pressikuvat http://www.ttt-teatteri.fi/mediagalleria/mestaritontun-seikkailut-pressikuvat
Traileri https://www.youtube.com/watch?v=3XWZaqUVy7A