Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Suomi-jazzin all star -kokoonpano Lightboxer TTT-Klubilla 12.4.

Tampereen Työväen Teatteri

Suomi-jazzin all star -kokoonpano Lightboxer TTT-Klubilla 12.4.

Julkaistu: 07.04.2014 klo 10:36
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

"Vahvan tunnelman ja soundin yhdistelmä höystettynä tiukalla groovella, elokuvamusiikin väreillä ja tarttuvilla melodioilla". Näin esittelee itsensä Lightboxer, Suomi-jazzin kärkimuusikoiden muodostama yhtye, joka esiintyy TTT-Klubilla lauantaina 12.4. klo 22 osana laajaa Jazzliiton kiertuetta Suomeen ja Viroon.

Johtohahmoinaan Emma-palkittu saksofonisti Markus Holkko ja kitaristi Aki Haarala, Lightboxer ylsi debyyttilevyllään Teosto-palkintoehdokkaaksi viime vuoden ainoana jazz-albumina. Yhtyeen muut jäsenet ovat Emil Luukkonen (Hammond), Ville Herrala (bassokitara) sekä Mikko Pöyhönen (rummut). Kokonaisuutena Lightboxerin muusikot ovat mukana mm. sellaisissa rytmimusiikin yhteyksissä kuin Paleface, Tuomo, Emma Salokoski, U-Street All Stars, Jukka Perko ja Chisu.

Lisätietoja Lightboxerin kiertueesta: http://jazzfinland.fi/live/kaupunki/tampere

Viikon muut esitykset

Perjantaina 11.4. TTT-Klubilla saa vuoron Friday Night Live klo 20.30. Koko illan ohjelmallista kokonaisuutta tähdittävät koomikot André Wickström ja Jacke Björklund, House Band sekä solistivieraana Irina.

Lauantaina 12.4. klo 19 ennen Lightboxerin keikkaa on luvassa stand upia, kun Mika Eirtovaara vetää oman sooloshow'nsa Irtotavaraa.

TTT-Klubi on avoinna esitysiltoina arkisin klo 18-22 ja viikonloppuisin klo 18-02 (04). Ikäraja 18 vuotta klo 20 jälkeen alkaviin esityksiin. A-oikeudet.

TTT-Klubi verkossa:

Pressikuvat:

Lisätietoja, haastattelupyynnöt ja pressiliput:

tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki