Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » SUOMEN PALKITUIN DRAGARTISTI MARKO VAINIO ENSIMMÄISTÄ KERTAA JYVÄSKYLÄÄN JA LAHTEEN!

Divet Productions

Julkaistu: 09.09.2015 klo 09:45
Julkaisija: Divet Productions

Dragartisti Marko Vainion luoma Divet Show on palkituin drag show Suomessa ja takana on jo 10 vuotta ja huimat yli 2000 showta niin kotimaassa, laivoilla kuin ulkomailla.

Menestynyttä uraa juhlistetaan isolla kaksituntisella näyttävällä showlla, jossa nähdään suosituimpia parodiahahmoja kuten Paula Koivuniemi, Whitney Houston, Johanna Tukiainen ja Antti Tuisku, mutta myös liuta uusia tähtiä kuten Cheek, Lara Fabian ja Conchita Wurst. Divet Show saapuu syksyllä ensimmäistä kertaa Jyväskylän Paviljonkiin 20.11. sekä Lahden Sibeliustaloon 12.12. Show on vahvistettu neljällä tanssijalla ja lavalla tullaan näkemään yli 40 parodiahahmoa parhaaseen pikkujouluaikaan.

"On ollut aivan huikea 10 vuotta, tässä ollaan menty lähes 200 shown vuosivauhtia. Parasta on saada vihdoin tuoda show isossa mittakaavassa Jyväskylään ja Lahteen. Vaikeina aikoina viihde pitää ihmiset iloisina. Lisäksi nöyrä asenne työtä kohtaan sekä ajantasalla pysyminen ovat varmasti vaikuttaneet positiivisesti uranousuun.", Marko kertoo.

10v Showreel:

Lisätiedot: