Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Suomalaiselta viinabrändiltä hulvaton bailuhoroskooppi

Shaman Spirits Oy Ltd

Suomalaiselta viinabrändiltä hulvaton bailuhoroskooppi

Julkaistu: 17.02.2014 klo 23:02
Julkaisija: Shaman Spirits Oy Ltd

Vuosi 2013 on jo pitkälle taakse jäänyttä elämää ja tipaton tammikuukin on vain paha muisto. Suomalainen shottibrändi The Ufo Shot teki vuodelle 2014 bailuhoroskoopin, josta ihmiset löytävät omat miellyttävät ja vähemmän mairittelevat luonteenpiirteensä, ennustukset vuoden parhaista bailaamisjankohdista sekä mahdollisen varoituksen päihteidenkäytön vaaroista.

Horoskoopin pääsee tekemään täältä:

www.ufoshot.com/bailuhoroskooppi/

”Halusimme tehdä omalla markkinointitiimillämme jotain normaalista markkinoinnista poikkeavaa ja samalla hauskuttaa ihmisiä. Alkoholituotteiden markkinointi on mielestämme Suomessa aikalailla lapsen kengissä ja omat haasteensa sille asettaa tiukka lainsäädäntö, joka suhtautuu valitettavan kriittisesti juuri tekemämme kaltaisiin huumoripohjaisiin tempauksiin”, kertoo UFO-yrittäjä, Sertico Trading Ltd Oy:n toimitusjohtaja Daniel David Farzan.

The Ufo Shot alkoholibrändin omistaa varkautelaislähtöinen Sertico Trading Ltd Oy, jonka myydyin tuote on pinkki hedelmäsalmiakkishotti The Ufo Shot Original 20%. Sertico vastaa Ufo Shot tuotteiden tuotekehityksestä, myynnistä ja markkinoinnista. Tuotteet valmistetaan Shaman Spirits Oy:n toimesta Tyrnävällä Pohjois-Suomessa.

HUOM! UFOn bailuhoroskoopit perustuvat eivät siis ihan oikeasti yhtään mihinkään. Ufo Shotin markkinointitiimi ei ota minkäänlaista vastuuta siitä, jos ystäväsi huomauttavat seuraavissa bileissä käytöksestäsi, oli se antamamme profiilin mukaista tai ei. Emme suosittele sinulle tai kenellekään muulle alkoholin käyttöä, etenkään liikakäyttöä. Kliinisesti on niin monta kertaa testattu, että jurrissa ihminen saattaa muuttua totaaliseksi idiootiksi, joten pliis ota neuvosta vaari ja tiedä rajasi! Jos koet, että sinä itse tai ystäväsi tarvitsee apua alkoholi- tai muuhun päihdeongelmaan niin lisätietoa löydät täältä: www.paihdelinkki.fi

Tiedote vapaasti julkaistavissa.

Lisätietoa allekirjoittaneelta:

Daniel David Farzan

UFO-yrittäjä

Sertico Trading Ltd Oy

daniel.farzan@sertico.fi

www.ufoshot.com

Sertico Trading Ltd Oy kehittää, myy ja markkinoi The Ufo Shot alkoholituotteita. Tuotteet valmistetaan Oy Shaman Spirits Ltd:n tuotantotiloissa Tyrnävällä.