Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Stand upia ja Kielletyt laulut ensi viikonloppuna TTT-Klubilla

Tampereen Työväen Teatteri

Stand upia ja Kielletyt laulut ensi viikonloppuna TTT-Klubilla

Julkaistu: 09.02.2015 klo 10:20
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

TTT-Klubin kevätkauden ensimmäinen stand up -ilta järjestetään tulevana perjantaina 13.2. Kolmen koomikon kattauksesta vastaavat Jussi Simola, Riku Suokas ja Mikko Vaismaa. Tapahtuma alkaa klo 22, ja siihen on vielä toistaiseksi saatavilla lippuja.

Jussi Simola on energinen ja taipuisa vilperi, joka saa nopeasti katsojien naamat korviin asti ulottuvaan virnistykseen alkaessaan kertoa totuuksia jokapäiväisistä asioista realistisesta vinkkelistään. Riku Suokas on yksi stand upin uranuurtajista Suomessa. Vähän pidemmän tauon jälkeen hän on palannut lavoille entistä energisempänä ja hauskempana! Mikko Vaismaa on jyväskyläläinen koomikko, jolle komedia on elämää ja elämä sellaista kuin kolmen lapsen isällä usein on.

Kiellettyjen laulujen iltamat

M.A. Numminen
ja Pedro Hietanen esittävät TTT-Klubilla ensi lauantaina 14.2. suositun ohjelmansa Kielletyt laulut, joka nostaa esiin Yleisradion soittokiellossa olleita kappaleita 60- ja 70-luvuilta. Laulujen väliin kuullaan meheviä tarinoita laulukieltojen taustoista sekä irvaillaan ajan tekopyhälle sensuuripolitiikalle ja kulttuuri-ilmapiirille. Nostalgiset iltamat taiteen ja viihteen mestareiden seurassa alkavat klo 19. Tapahtuma on loppuunvarattu.

Tapahtumat TTT-Klubin kotisivuilla

Pressikuvat

Lisätiedot, haastattelupyynnöt ja pressiliput
tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi