Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Sir Elwood ja Tapio Liinoja levynjulkaisukonserteissa TTT-Klubilla lauantaina 2.4.

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 29.03.2016 klo 13:26
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

TTT-Klubilla kuullaan lauantaina 2.4. tuoreeltaan kahden uutuuslevyn materiaalia elävissä esityksissä. Kello 19 esiintyy Tapio Liinoja & Veljet osana Lapinlahdenkatu-albuminsa levynjulkaisukiertuetta. Samana iltana klo 22 lavalle nousee Sir Elwoodin Vieraskirja vain viikko sen jälkeen, kun Ilpo Tiihosen teksteihin pureutuvan kokoonpanon odotettu kakkoslevy Runoilija ilmestyi.

Perjantaina 1.4. klo 19 on tilaisuus seurata TTT:n Evita-musikaalin upean nimiroolin tehnyttä Maija Rissasta läheltä ja lämpimin ajatuksin. Ystävyys on teemana Golden Gals Goes Valentine -produktiossa, jossa Rissasen ohella näyttämöllä nähdään Elsa Saisio ja Marko Puro. Ohjelmisto liikkuu teatterimusiikin, tangon ja bossa novan maailmoissa. Mukana on sekä kotimaista että ulkomaista musiikkia.

Viikonlopun esityksistä Sir Elwoodin Vieraskirja on loppuunmyyty. Tapio Liinojan konserttiin ja Golden Gals -lauluiltaan on saatavilla lippuja ovelta sekä ennakkoon Lippupisteestä ja TTT:n lippumyymälästä.

Lue lisää esityksistä:

Pressikuvat:

Lisätiedot:
tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki