Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Sami Hedberg Alive – Suomen suurin stand up –elämys Hartwall Areenalla

Sam's Comedy Club

Sami Hedberg Alive – Suomen suurin stand up –elämys Hartwall Areenalla

Julkaistu: 29.05.2013 klo 07:00
Julkaisija: Sam's Comedy Club

Suomen suosituimpiin stand up -koomikoihin lukeutuva Sami Hedberg valloittaa syksyllä 2013 maamme suurimman areenan tehden historiaa. Kokovartalomiehenäkin tunnettu koomikko on kahdeksanvuotisen uransa aikana tehnyt yli 2500 keikkaa ja esiintynyt kymmenille tuhansille ihmisille loppuunmyydyissä saleissa, mutta nyt vuorossa on jotakin suurempaa.

Helsingin Hartwall Areenalla perjantaina 15. marraskuuta järjestettävä Sami Hedberg Alive on suurin Suomessa koskaan järjestetty stand up sooloshow. Reilun parituntisen spektaakkelin aikana lavalla nähdään Samin lisäksi huikea livebändi, useita yllätysesiintyjiä, tulta, tanssia ja taianomaisia hetkiä.

Ennennäkemättömän show’n kruunaa korkeatasoinen illallinen, jonka voit nauttia ystäviesi tai yritysvieraidesi kanssa. Illan päättää jatkot, joilla voit tavata illan päätähden ja nauttia hilpeästä juhlatunnelmasta hetki keikan jälkeen. Sami Hedberg Alive sopii kaikille, jotka haluavat tarjota rakkaalleen, ystävilleen tai yritykselleen unohtumattoman komediaelämyksen tai mielettömät pikkujoulut.

Ainutlaatuisen show’n liput tulevat myyntiin perjantaina 31.5.2013 Lippupisteen myyntikanaviin. Liput toimituskuluineen alkaen 38,50€. VIP- ja Show & Dinner –pakettien myynti alkaa perjantaina 14.6.2013 osoitteessa lippu.fi/lounge.

Sami Hedberg Alive

Hartwall Areena
Areenakuja 1

Perjantai 15.11.2013, klo 19

Show’n kesto noin 2,5 tuntia väliaikoineen
Ikäraja 15 vuotta, jatkot 18 vuotta

Show’n tuottaa Showhouse & Sam’s Comedy Club

www.kokovartalomies.com

Lisätiedot: Tuotantopäällikkö Sofia Saarikko, 040-9685911, sofia.saarikko@samihedberg.com

Showhouse Sami Hedberg Oy on stand up –koomikko Sami Hedbergin vuonna 2005 perustama ohjelmapalveluihin erikoistunut yritys. Välitämme esiintyjiä erilaisiin tilaisuuksiin ja järjestämme Sam’s Comedy Club –toiminimellä stand up –klubeja, –kiertueita ja –festivaaleja ympäri Suomea. Olemme myös yksi Helsinki Comedy Festivalin pääjärjestäjistä.

Tarvitsetko tilaisuuteesi hauskan ohjelmanumeron? Jätä tarjouspyyntö.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki