Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » RIKI SORSA - ODOTETTU PALUU KONSERTTILAVOILLE

Sibeliustalo

RIKI SORSA - ODOTETTU PALUU KONSERTTILAVOILLE

Julkaistu: 03.09.2014 klo 13:01
Julkaisija: Sibeliustalo

RIKI SORSA TEKEE DUOKEIKAN RYTMIKLUBI LASTUUN

Muutaman vuoden esiintymistauon jälkeen Riki Sorsa yllätti viime syksynä julkaisemalla albumin "Kun tunnet rakkauden", joka esittelee artistin aivan uudella tavalla. Kriitikoiden hehkuttama albumi ammentaa tunnelmansa 1930-1970-lukujen klassikoista.

Riki Sorsan hitit ”Muuttohaukka”, ”Haaveissa vainko oot mun”, ”Joki”, ”Myrskyn silmä” ja tietenkin ”Reggae OK” ovat jokaiselle tuttuja radiosta kuluneen 30 vuoden aikana. Vuosi sitten tämä pitkän linjan viihdyttäjä palasi komeasti julkisuuteen evergreenejä sisältävällä albumillaan, joka hurmasi niin kuulijat kuin kaiken nähneet kriitikotkin.

Riki Sorsa aloittaa syksyllä konserttisalikiertueen, mutta sitä ennen hän esiintyy Sibeliustalon Rytmiklubi Lastussa ensi viikon lauantaina 13.9.klo 22 alkaen. Lastussa Sorsa vetää svengaavan duokeikan yhdessä pianisti Douglas Pashleyn kanssa. Liput keikalle myynnissä Lippupisteessä ja Sibeliustalon lipunmyynnissä.

Lisätietoja keikasta: http://www.sibeliustalo.fi/tapahtumat/riki-sorsa

LISÄTIETOJA: