Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Oulun Taiteiden Yön 2015 ohjelmistoa kerätään

Oulun Taiteiden Yön 2015 ohjelmistoa kerätään

Julkaistu: 12.06.2015 klo 15:00
Julkaisija: Oulun taiteiden yö ry

Tiedote 12.6.2015, julkaisuvapaa heti

Oulun Taiteiden Yöhön voi ilmoittaa ohjelmistoa koko kesän ajan. Esiintymään ja tuotantoaan esittelemään kutsutaan niin taiteen ammattilaiset kuin harrastajatkin, kaikki yksittäisistä tekijöistä yhdistysten ja yritysten kautta kuntien kulttuuritoimijoihin. Ohjeet tapahtuman ilmoittamiseen osaksi Taiteiden Yötä löytyvät verkkosivulta www.ouluntaiteidenyo.net, sähköpostia voi lähettää osoitteeseen ouluntaiteidenyo@gmail.com.

Oulun Taiteiden Yö tapahtuu tänä vuonna torstaina 20.8. keskustassa ja sen ympäristössä. Ohjelmisto on pääsääntöisesti maksutonta ja kaikille avointa. Tapahtumat ja taiteilijat jalkautuvat Taiteiden Yössä Oulun kaduille ja puistoihin ihmisten kohdattaviksi.

Kaikki kiinnostuneet ovat myös tervetulleita Taiteiden Yön suunnittelutapaamisiin, joita pidetään keskiviikkoisin kello 16 kulttuuritalo Valveen kahvilassa kesä- ja elokuussa (17.6., 24.6., 5.8., 12.8.). Valve on heinäkuussa suljettu yleisöltä.

Viime vuonna arviolta 28 000 henkilön kokonaisyleisön kerännyt Oulun Taiteiden Yö on osa Oulun juhlaviikkoja. Yön ohjelmisto julkaistaan Forum24-lehden välissä Oulun juhlaviikkojen ilmoitusliitteessä tiistaina 18.8. Painettuun ohjelmaan ehtivät 30.7. mennessä ilmoitetut tapahtumat; tämän jälkeen ilmoitetuista esityksistä tiedotetaan Oulun Taiteiden Yön verkkosivulla sekä mediatiedottein.

Ensimmäiset Oulun Taiteiden Yön ohjelmanumerot julkistetaan juhannuksen jälkeen. Teitpä tilkkutöitä tai tulitaidetta, toivotamme taitosi tervetulleeksi Taiteiden Yöhön!

Yössä nähhään!

Lisätiedot ja kyselyt:
Paavo J. Heinonen
Taiteellinen johtaja, Oulun taiteiden yö ry
paavojii@gmail.com
www.ouluntaiteidenyo.net

Oulun taiteiden yö ry on perustettu vuonna 2007 edistämään Oulun seudun kulttuuritoimijoiden yhteistyötä. Yhdistyksen jäseninä on tällä hetkellä noin 40 kulttuurialalla toimivaa yhdistystä ja yritystä. Yhdistyksen näkyvin toimintamuoto on elokuussa osana Oulun juhlaviikkoja järjestettävä Oulun Taiteiden Yö.