Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Oulu Sinfonian perinteinen joulusoitto su 29.11. klo 14 Turusen Sahalla

Oulu Sinfonia

Oulu Sinfonian perinteinen joulusoitto su 29.11. klo 14 Turusen Sahalla

Julkaistu: 26.11.2015 klo 12:38
Julkaisija: Oulu Sinfonia

Oulu Sinfonian kannatusyhdistys eli Orkesterin PULSSI ry järjestää orkesterin perinteisen joulusoiton ”Tuikkikaa oi joulun tähtöset” sunnuntaina 29.11. klo 14 alkaen Turusen Sahalla Pikisaaressa. Musiikista vastaavat Oulu Sinfonian muusikot. Tapahtumassa on luvassa taidokasta barokkimusiikkia, tunnelmallista Sibeliusta ja muuta jouluista musiikkia. Ohjelmassa on myös yllätysvieraita, yhteislaulua ja arvontaa. Pääsylippu (20 €) sisältää tarjoilun ja osallistumisen arvontaan. Lapsilta on Joulusoittoon vapaa pääsy. Oulu Sinfonian kannatusyhdistys PULSSI ry käyttää konsertin tuoton mm. konserttien oheistapahtumien sekä Oulu Sinfonian maksuttoman kamarimusiikkisarjan järjestämiseen.

Kuvassa: Oulu Sinfonian huilistit Jenni Pekkola, Emma Tessier ja Albert Stupak. Kuvaaja: Maiju Torvinen

Leena Pälli, intendetti