Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Odotettuja ensi-iltoja Viasatilta

Odotettuja ensi-iltoja Viasatilta

Julkaistu: 19.02.2015 klo 09:00
Julkaisija: H&K

Viasat antaa maaliskuussa katsojilleen paljon kaivattua valohoitoa monipuolisen viihteen muodossa. Luvassa on odotettujen ensi-iltojen lisäksi mm. naistenpäivän elokuvakimara ja agenttielokuvien aatelistoa. Helmikuu viedään myös arvoiseensa päätökseen, kun Viasat Filmillä esitetään ensi-illassa pohjoismainen musta komedia Lumiauramies. Maaliskuun ehdottomiin kohokohtiin kuuluu puolestaan jännittävä draama All Is Lost ja koko perheen seikkailuanimaatio Lentsikat 2: Pelastajat.

Guardians of the Galaxy

Marvel-universumiin sijoittuva supersankarielokuva Guardians of the Galaxy sulatti elokuvateattereissa sekä kriitikoiden että katsojien sydämet. Elokuvassa kovaa nousukiitoa näyttelijäurallaan tekevä Chris Pratt esittää Peter Quill -nimistä galaktista pikkurikollista, josta kasvaa tarinan aikana galaksin painoa harteillaan kantava neuvokas sankari.

Mistään tavallisesta supersankarielokuvasta ei kuitenkaan ole kyse – siitä pitää huolen Peterin rinnalla seisova värikäs hahmokaarti, jossa on edustettuina esimerkiksi omaa nimeään toistava puu ja suoraa toimintaa suosiva pesukarhu. Guardians of the Galaxysta on jo muodostunut moderni klassikko, jonka ihastuttaviin hahmoihin suosittelemme tutustumaan viimeistään nyt.

Ensi ilta 6.3. klo 22.00 Viasat Filmillä

Lumiauramies

Pohjoismaisen elokuvaosaamisen taidonnäyte Lumiauramies on toimintatäytteinen musta komedia, joka seuraa poikansa väkivaltaisesti menettäneen lumiaurakuljettajan kostoretkeä. Taakse jäävä lumi tahriintuu punaisella, kun rikollinen toisensa perään kohtaa tekojensa seuraamukset.

Hollywoodissa mainetta jo vuosia niittänyt ruotsalainen Stellan Skarsgård tekee kostajana samaan aikaan riipivän kylmän ja luvattoman hauskan roolisuorituksen. Elokuva saa katsojan nauramaan juuri sille, mille ei saisi nauraa. Se jos mikä on onnistuneen mustan komedian mittari.

Ensi ilta 27.2. klo 22.00 Viasat Filmillä

Puh: 040 162 1761

Johannes.leppanen@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisentelevisioyhtiö CTC Median pääomistaja. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv-lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Viasatin kanavatarjonta koostuu Viasat Film -elokuvakanavista, Viasat Sport -urheilukanavista, Viasatin omista dokumenttikanavista ja Disneyn lastenkanavista. Lisäksi Viasatin kanavapaketteihin sisältyy Nelonen Paketti sekä lukuisia viihde- ja uutiskanavia. Viasatilla on ainoana Suomessa 17 HD-laatuista kanavaa. Lisätietoja www.viasat.fi