Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Musiikkiteatteri Palatsi: LEHDISTÖKUTSU 1.9

Musiikkiteatteri Palatsi

Musiikkiteatteri Palatsi: LEHDISTÖKUTSU 1.9

Julkaistu: 26.08.2015 klo 11:59
Julkaisija: Musiikkiteatteri Palatsi

INFO-TILAISUUS  TI  1.9.  KELLO 14.00

PAIKKA: PALATSITEATTERI, KAUPPAKATU 10, TAMPERE

ESITTELEMME SYKSYN ENSIMMÄISEN ENSI-ILLAN:
YSÄRISTÄ JYSÄRI
Ensi-ilta 4.9.

Koe 90-luvun parhaimmat hitit, ilmiöt ja hahmot! Esitys on hulvattoman hauska pläjäys, joka on täynnä värikkäitä tyyppejä ja vauhdikasta ysärimusaa.
Aikakoneen Sanin ja Movetronin Päivin ideoima hulvattoman hauska esitys, joka on täynnä värikkäitä tyyppejä, ja vauhdikasta Ysäri-musaa. Kasinotalouden aikakausi päättyy, Lama iskee, NL hajoaa, Pankkikriisi, Suomi devalvoi, Ahtisaari voittaa Rehnin Tuttu Juttu – shown avulla, MM-jääkiekossa kultaa, Suomi liittyy EU:iin, Dolly-lammas kloonataan, Jyrki, Metsolat, Tuttu Juttu, HPR ja Hyvät Herrat rulettaa, Matti Nykäsestä laulaja, Seppo Räty voittaa monta mitalia ja julistaa: ”Saksa on paska maa!”, Riitta Väisänen Kymppitonnin juontajana koko vuosikymmenen.
Ysäristä Jysäri paljastaa riemukkaasti asioiden ”oikean laidan” politiikasta, urheilusta, musiikista ja julkkiksista; Kuka teki mitä? Ketkä oli missä? Mitä tapahtui milloin?

KÄSIKIRJOITTAJANA JA OHJAAJANA MINNA KIVELÄ (mm. Kätevä emäntä)
ROOLEISSA: SANI AARTELA, PÄIVI LEPISTÖ, ELISA LAIRIKKO, ARI MYLLYSELKÄ, MIRO HONKANEN VIERAILIJOINA mm: RESSU REDFORD, NEON 2:N JUSSI, SUURLÄHETTILÄIDEN JUSSU, CAT CAT, WALDO ja useita muita Ysäri-tähtiä…

Haastattelutiedustelut ja ilmoittautumiset 31.8. mennessä info@palatsiteatteri.fi

Kuvia ladattavissa sivuiltamme: www.palatsiteatteri.fi

Musiikkiteatteri Palatsi
Kauppakatu 10, 33210 TRE

Musiikkiteatteri Palatsi, Kauppakatu 10, Tampere

Myynti 0600 550 108, myynti@palatsiteatteri.fi,
Ryhmämyynti 0600 550 109, ryhmamyynti@palatsiteatteri.fi,
Puhelut (1,96/min+pvm)
Asiakasrekisteri: Musiikkiteatteri Palatsin asiakasrekisteri
Musiikkiteatteri Palatsi on Suomen suurin musiikki- ja ravintolateatteri. Palatsi tuottaa vuodessa neljä omaa musikaalia. Teatteri toimii yhdessä maan kauneimmista teatterisaleista, jossa on aitoa vanhan ajan glamouria. Rakennus edustaa wieniläisjugendia ja se on valmistunut vuonna 1901. Ennen esitystä voi nauttia illallisen ja juomatarjoilu pelaa myös esityksen aikana. Palatsilla voi myös järjestää juhlia, seminaareja ja yksityistilaisuuksia.