Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Muistutuskutsu kuluttajatempaukseen ja tiedotustilaisuuteen: Ruusuja suomalaiselle kuluttajalle? Tule kuulemaan lisää ja voita jopo!

Suomalaisen Työn Liitto

Kutsu.
Julkaistu: 12.06.2013 klo 16:01
Julkaisija: Suomalaisen Työn Liitto

Mihin suomalainen kuluttaa kesällä? Paljonko kesällä palaa rahaa? Kukoistaako suomalaisten parisuhde kesällä? Fillaroitko sinä tänä kesänä suomalaisella jopolla?

Juhannusruusuja

Aika: 18.6.2013 klo 7.30–9.00
Paikka: Helsingin rautatieaseman ratapiha
Aihe: Sinivalkoinen kesäkompassi -kampanjan lähtölaukaus

Tutkimusruusuja

Aika: tiistaina 18.6.2013 klo 9.30–10.30
Paikka: Isku Interior myymälä, Fabianinkatu 19, 00130 Helsinki
Aihe: Suomalaisen Työn Liiton kesätutkimuksen tulosten julkaisu medialle

”Aikainen mato kesästä selviää”
Mato Valtonen, juhannusruusuja ja katujazzia junalaiturilla

Helpottaakseen suomalaisten kotimaisia ostopäätöksiä, Suomalaisen Työn Liitto johdattaa kansalaiset uudelle Kesäkompassi.fi-sivustolle tiistaiaamuna 18.6.2013 klo 7.30–9.00 Helsingin Rautatieaseman ratapihalla. Sinivalkoinen kesäkompassi -kampanja ohjaa kuluttajat sinivalkoisen valintojen pariin uuteen mobiilipalveluun, josta jokainen löytää kotimaiset tuotteet ja palvelut kesälomareittinsä varrelta.

Aamumatkustajien iloksi nuoret katujazzin soittajat musiikki-iloittelevat kera rumpujen, kitaran ja saksofonin. Mato Valtonen ja Suomalaisen Työn Liiton väki jakavat aamuvirkuille juhannusruusuja. Aamuvirkut voivat myös osallistua kesäkilpailuun, jossa voi voittaa 400 euron arvoisen selviytymispakkauksen matkalle, mökille, tuliaisiksi tai festareille.

Tiedotustilaisuus: Millainen on suomalainen kesäkuluttaja?

Tervetuloa kesäiselle aamiaiselle kuulemaan ja näkemään Suomalaisen kesäkuluttamisen TOP 5 -kesäfaktaa täysin uudenlaisella tavalla tiistaina 18.6.2013 klo 9.30–10.30 Iskun Fabianinkadun myymälään.

Suomalaisen Työn Liiton tutkimustuloksista tuotettu visuaalinen materiaali katsoo eteenpäin eikä analysoi vain eilisen tapahtumia.

Tässä tilaisuudessa mukana olevien toimittajien kesken arvotaan tuliterä Hangossa valmistettu JOPO.

Ohjelma:

Tutkimustulokset: Suomalaisten kesässä 2013 korostuu hemmottelu, tutkimuspäällikkö Jokke Eljala, Suomalaisen Työn Liitto

Puolet suomalaisista pitää pyörää parhaana tapana liikkua kesällä, toimitusjohtaja Jari Elamo, Helkama Velox Oy

Kodin sisustaminen ja kestävät valinnat ovat tärkeitä kesäsuomalaisille, strategiajohtaja Liisa Lundström, Isku Teollisuus Oy

Erityisesti naisten mielestä kesätuliaisiksi on kiva viedä kotimaisia tekstiilejä, toimitusjohtaja Satu Mehtälä, FINATEX ry

Tervetuloa!

VP. 17.6.2013 klo 12.00 mennessä mirja.ekholm@avainlippu.fi, 050 591 4675

Suunnista siis varhain aamulla jammailemaan ratapihalle, sieltä aamiaiselle Fabianinkadulle ja jopolla kesälaitumille!

Suomalaisen Työn Liitto on asiantuntijaorganisaatio, jonka tehtävänä on edistää suomalaisen työn arvostusta. Liitto hallinnoi suomalaisen työn puolesta toimivia merkkejä ja verkkopalveluita sekä edistää innovointia ja yrittäjyyttä. Vuonna 1912 perustetulla liitolla on yli 1 900 yritys- tai yhteisöjäsentä. www.avainlippu.fi