Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Manserockin hohto ei haihdu - Vuonna 85 –konsertit loppuunvarattu, Kasaribileissä vielä tilaa

Tampereen Työväen Teatteri

Julkaistu: 26.08.2016 klo 14:00
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Mediatiedote 26.8.2016

Tampereen Työväen Teatterin menestysmusikaalin konserttiversio Vuonna 85 - Final Countdown tuo rakkaan manserockin takaisin 3.9., 10.9. ja 25.11. klo 19 Suurelle näyttämölle. Konsertit varattiin loppuun jo keväällä. Ilta huipentuu Kasaribileisiin, joissa on vielä syyskuussa tilaa.

Mauno Peppone, Tommi Turmiola, Palle, Karoliina ja muut Vuonna 85- musikaalin unohtumattomat hahmot nousevat vielä kerran yhdessä Tampereen Työväen Teatterin lavalle viihdyttämään ja ilahduttamaan manserokin faneja.

Konsertti on aikamatka ja kunnianosoitus Riku Suokkaan ja Heikki Syrjän käsikirjoittamalle Vuonna 85 -musikaalille. Sen ensi-illasta tulee ensi syksynä kuluneeksi kymmenen vuotta.

Lavalla ilakoivat Sami Hintsanen, Mikko Nousiainen, Kaisa Hela, Emmi Kaislakari, Petra Karjalainen, Jari Ahola, Petra Ahola, Mika Honkanen, Ilkka A. Jokinen, Jari Leppänen, Antti Seppä, Kristiina Hakovirta sekä Juha Junttu. Bändinä on se ainoa oikea Alabama House Band ja kapellimestarina Pekka Siistonen. Kasaribileissä on mukana Alabama House Band sekä Go Go Girls. Kasaribileet ovat K18.

Tapahtuma tuotetaan yhteistyössä Bundespopstar Oy ja Stone Factory Oy kanssa.

Lisätietoja ja haastattelupyynnöt
tiedottaja Sari Andersson, 050 5969 069, sari.andersson@ttt-teatteri.fi

Pressikuvat http://www.ttt-teatteri.fi/mediagalleria/vuonna-85-konsertti-final-countdown

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon