Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Legendaarinen Club 27 herää henkiin

Legendaarinen Club 27 herää henkiin

Julkaistu: 09.01.2015 klo 10:24
Julkaisija: Aleksanterin teatteri

Popmusiikin legendat heräävät eloon Linnanmäen Peacock-teatterissa tammikuussa. Räiskyvä musiikkishow Club 27 on ylistys historian tunnetuimmille solisteille. Heille, jotka menehtyivät 27-vuotiaina, mutta jättivät jälkeensä kuolemattomia kappaleita.

Maailmantähtien viimeisellä keikalla kuullaan Kurt Cobainin, Janis Joplinin, Jim Morrisonin, Jimi Hendrixin, Amy Winehousen ja Brian Jonesin huikeimmat hitit. Lisäksi yleisölle selviää, millaista rockmuusikoiden elämä oli julkisuuden ulkopuolella. Esitystä tähdittävät suomalaiset huippumuusikot Marika Krook, Jussi Turunen, Juho Pitkänen, Juha-Pekka Leppäluoto sekä Patrik Eriksson. Solisteja säestää energinen livebändi. Esityksen ohjauksesta vastaa näyttelijä Oskari Katajisto.

Club 27 on kattaus unohtumattomien legendojen viimeinen keikka. Show, jossa musiikki ei koskaan kuole.

Musiikkishow Club 27:n ensi-ilta järjestetään Linnanmäen Peacock-teatterissa Helsingissä 28. tammikuuta 2015.

Verkossa lipunmyynnistä vastaa Lippupalvelu osoitteessa www.lippupalvelu.fi.

Haastattelut ja lisätiedot:

Katriina Yypänaho

Aleksanterin teatteri

Tiedotus ja markkinointi

katriina(a)aleksanterinteatteri.fi

Aleksanterin teatteri on perinteikäs kulttuuritalo, jonka näyttämö, harjoitussalit ja toimistotilat ovat päivittäin täynnä elävää ja aktiivista toimintaa. Vierailuteatterin ohjelmistoon kuuluvat tanssin, teatterin ja musiikin huippuammattilaisten kotimaiset ja kansainväliset esitykset sekä festivaaliyhteistyö. Aleksanterin teatterin rakennus valmistui vuonna 1879. Vierailuteatterin toiminnasta vastaa nykyisin Bulevardin Teatteriyhdistys ry.