Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kummolan kääntöpiiri -kirja julki ke 28.5. klo 11

Into Kustannus

Kummolan kääntöpiiri -kirja julki ke 28.5. klo 11

Julkaistu: 20.05.2014 klo 09:00
Julkaisija: Into Kustannus

KUMMOLAN KÄÄNTÖPIIRI – URHEILUVIIHTEEN KULISSIEN TAKAISTA PELIÄ -kirja julkaistaan keskiviikkona 28.5.2014 kello 11.00 Sport Pub Chelseassa (Töölönlahdenkatu 1, Helsinki, Sanomatalon vieressä). Tervetuloa!

Kalervo Kummola ja Suomen Jääkiekkoliitto yrittävät estää kirjan julkaisemisen. Asia on hovioikeuden käsittelyssä.

Median edustajat voivat tilata teoksen luettavakseen ennakkoon: pdf-kopiot lähetetään sähköpostitse embargolla varustettuna tiistaina 27.5.2014 klo 07.00 alkaen. Teos ja sen tiedot ovat julkivapaita (embargo) keskiviikkona 28.5.2014 kello 02.00.

KUMMOLAN KÄÄNTÖPIIRI perustuu toimittaja Pentti Sainion tutkimuksiin lähes 20 vuoden ajalta. Sainio paljastaa rajun pelin jääkiekon kulisseissa, talouden ja politiikan otteluissa.

Sainio valmistui Sanoman toimittajakoulusta vuonna 1976. Hän on ollut toimittaja Helsingin Sanomissa, Turun Sanomissa ja Apu-lehdessä ja julkaissut useita kirjoja, kuten Mitä tapahtui Urho Kekkoselle – viimeiset vaiheet presidenttinä, Rahoituksen henki, Operaatio Ahtisaari, Harkimoiden hattutemppu ja Maanpuolustusta vai suurvaltapolitiikkaa? – Taisteluhelikoptereiden ja Hornet-hävittäjien kova hinta. Sainio harrastaa uintia ja sotahistoriaa. Nuorena toimittajana Suomen Kuvalehti nosti hänet sadan vaikutusvaltaisimman suomalaisen listalle.

Kirjan tiedot:
Pentti Sainio: Kummolan kääntöpiiri – Urheiluviihteen kulissien takaista peliä
ISBN: 978-952-264-279-0
320 sivua, kovakantinen, ovh 32 euroa

Painokelpoinen kansikuva:
www.intokustannus.fi/images/isotkannet/kummola_kansi.jpg

Lisätiedot:
Jaana Airaksinen, Into, 045 633 4495, jaana.airaksinen@intokustannus.fi
Tatu Matilainen, Into, 040 7462 617, tatu.matilainen@intokustannus.fi

www.intokustannus.fi/kirja/kummolan_kaantopiiri

Into on ketterä ja ärhäkkä yleiskustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

www.intokustannus.fi | www.mondediplo.fi | www.into-ebooks.com | www.facebook.com/intokustannus