Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kummit Stars -laulukilpailu Isossa Omenassa ja Myyrmannissa

Lastenklinikoiden Kummit ry

Kummit Stars -laulukilpailu Isossa Omenassa ja Myyrmannissa

Julkaistu: 05.03.2015 klo 15:00
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Lastenklinikoiden Kummien ja Cityconin välinen yhteistyö tarjoaa uusille laulajanaluille mahdollisuuden esiintyä kauppakeskusyleisölle Isossa Omenassa Espoossa sekä Myyrmannissa Vantaalla. Ensimmäinen Kummit Stars -tapahtuma järjestetään ensi lauantaina 7.3. Isossa Omenassa klo 11–15.

Kummit Stars on leikkimielinen laulukilpailu, jossa 10–18-vuotiaat nuoret kyvyt esittävät yleisölle entuudestaan tuttuja ja muutamat ihan uusiakin kappaleita. Yksi osallistuja pääsee esiintymään myös syyskuussa järjestettävässä Elämä Lapselle -konsertissa. Kummit Stars -konseptin idea on tarjota nuorille lahjakkuuksille hyvätunnelmainen esiintymismahdollisuus kannustavassa ilmapiirissä.

Kummien toiminnanjohtaja Anne Knaster nostaa hattua tapahtumiin ilmoittautuneille nuorukaisille: Upeaa, että kilpailuun on jo nyt ilmoittautunut useita tosi rohkeita tyttöjä ja poikia. Sain juuri tietää, että yksikin 13-vuotias poika lähtee ensimmäistä kertaa isompaan yleisötapahtumaan esiintymään – ja vieläpä itse tekemällään kappaleella. Tässä kilpailussa ei tarvitse jännittää pärjäämistään, vaan kaikkia kannustetaan tasapuolisesti ja voittajakin selviää vasta arvonnan kautta.

Kummit Stars -kisaa juontaa Janne Kataja ja esiintymässä nähdään myös Jannike sekä Sara Nuutinen.

Ensimmäiset Kummit Stars -tapahtumat:

ISO OMENA LAUANTAINA 7.3.2015 KLO 11.00–15.00

MYYRMANNI LAUANTAINA 14.3.2015 KLO 11.00–15.00

www.kummit.fi

Anne Knaster
anne.knaster@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.