Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kummien joulukonsertti Logomossa 26. marraskuuta ja Maikkarilla 14. joulukuuta

Lastenklinikoiden Kummit ry

Kummien joulukonsertti Logomossa 26. marraskuuta ja Maikkarilla 14. joulukuuta

Kutsu.
Julkaistu: 12.11.2014 klo 11:00
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Lastenklinikoiden Kummien Joulu Mielelle -hyväntekeväisyyskonsertti järjestetään 26. marraskuuta kulttuurikeskus Logomossa Turussa. Konsertti televisioidaan MTV3:lla sunnuntai-iltana 14. joulukuuta kello 20–22. Tunnelmallista tapahtumaa tähdittävät Jonne Aaron, Pepe Willberg, Jippu, Lauri Tähkä, Suvi Teräsniska, Diandra, Irina Björklund, Jarkko Ahola, Martti Saarinen, Aikamiehet, Linda Lampenius, Robin, Jannike, Arttu Wiskari sekä KliffJanne Virtasen ja Heidi Sohlbergin juontaman konsertin musiikkiesityksiä tahdittaa Esa Niemisen orkesteri.

Joulukonsertin pressitilaisuus järjestetään Logomon Move 1 -salissa 26.11. klo 17.30 alkaen. Tilaisuudessa on mahdollisuus haastatella konserttiesiintyjiä ja tarjolla on pientä jouluista purtavaa. Tiedotusvälineiden edustajat ovat niin ikään tervetulleita seuraamaan klo 19 alkavaa konserttia. Akkreditoitumiset lehdistötilaisuuteen pyydämme 24.11. mennessä osoitteeseen matti.valli@kummit.fi (ilmoitattehan samalla mahdollisesta halukkuudestanne jäädä katsomaan konserttia).

Konserttiliput ja joululahjoitukset

17,50/53,50 € maksavat Joulu Mielelle -konserttiliput ovat myynnissä Lippupisteessä.

Yli 1000 euron lahjoituksella saa joulutervehdyksen Joulu Mielelle -konserttilähetykseen MTV3:lla sunnuntai-iltana 14. joulukuuta sekä Kummien sähköisen joulukortin käyttöön. Ennakkolahjoituksia voi tehdä osoitteessa kummit.fi. Konserttilähetyksen aikana lahjoittaa voi soittamalla numeroihin 0600-1-6000 (15,36 € + pvm) sekä 0600-1-2206 (suuremmat lahjoitukset). Tekstarilahjoituksia voi tehdä lähettämällä viestin KUMMIT numeroon 16155 (viestin hinta 10 €).

Joulu Mielelle -konsertin avulla kerätään varoja potilasviihtyvyyden tukemiseen ja laitehankintoihin viidellä yliopistollisella lastenklinikalla, lastentautien tutkimustyöhön sekä lasten ja nuorten henkisen hyvinvoinnin edistämiseen, joka on myös Kummien tämän vuoden teemana. Konserttitapahtuman yhteydessä järjestettävän VIP-tilaisuuden tuotto kohdennetaan TYKS:n lastenklinikalle – tilaisuus on myyty loppuun jo ennakkomarkkinoinnin yhteydessä.

www.kummit.fi

Matti Valli, p. 050 356 3336, matti.valli@kummit.fi

Anne Knaster, p. 040 418 6547, anne.knaster@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko 20-vuotisena toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.