Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kummien joulukonsertti Logomossa 24.11. – tervetuloa mukaan!

Lastenklinikoiden Kummit ry

Kummien joulukonsertti Logomossa 24.11. – tervetuloa mukaan!

Kutsu.
Julkaistu: 23.11.2015 klo 07:00
Julkaisija: Lastenklinikoiden Kummit ry

Lastenklinikoiden Kummien Joulu Mielelle -konsertti järjestetään tiistaina 24. marraskuuta kulttuurikeskus Logomossa Turussa. Konsertti televisioidaan joulukeräyksineen MTV3:lla sunnuntai-iltana 13. joulukuuta.

Tunnelmallista joulukonserttia tähdittävät tänä vuonna Suvi Teräsniska, Diandra, Katri Helena, Waltteri Torikka, Anna Eriksson, PP Petelius, Jack Pack, Elias Kaskinen, Jesse Kaikuranta, Benjamin, Mikko Leppilampi, Jannike sekä Jore Marjaranta. Konsertin juontajat ovat Marco Bjurström sekä Heidi Sohlberg, ja musiikkiesityksiä tahdittaa Esa Niemisen orkesteri.

Joulu Mielelle -konserttipressi järjestetään Logomossa Logi1-salissa konserttipäivänä 24.11. klo 17.45 alkaen.

Akkreditoitumiset konserttipressiin: matti@kummit.fi

Huippuartistien esittämä ”Joulumielelle”-kappale vauhdittaa Kummien joulukampanjaa

Ajat ovat kovat, mutta reipasta joulumieltä tarvitaan sitäkin suuremmin. Lastenklinikoiden Kummit haluavat välittää tänä sesonkina hyvää joulufiilistä ihan uuden joululaulun avulla. ”Joulumielelle”-kappaleen sanomassa korostuvat yhteinen hyvä ja toisten auttaminen. Reipastempoista joululaulua lähti levyttämään joukko kotimaan kovimpia tähtiä: Katri Helena, Mikko Leppilampi, Diandra, Jesse Kaikuranta, Laura Voutilainen sekä Jore Marjaranta. ”Joulumielelle”-biisin ovat säveltäneet Esa Nieminen sekä Niklas Rosström ja sanoittanut Kyösti Salokorpi. Kappaleen voi kuulla Joulu Mielelle -konsertin ohessa radiosoitossa sekä esim. Spotify-palvelussa – se on myös ostettavissa latauskauppojen ohessa perinteisessä cd-formaatissa. Kappaleesta tehdyn musiikkivideon on ohjannut Esa Sulkanen. ”Joulumielelle” julkaistiin perjantaina 20. marraskuuta.

Kuuntele Spotifyssa

Katso YouTubessa

Konserttiliput ja lahjoitukset

20 € maksavat Joulu Mielelle -konserttiliput ovat myynnissä Lippupisteessä.

Yli 1000 euron lahjoituksella saa joulutervehdyksen Joulu Mielelle -konserttilähetykseen MTV3:lla sunnuntai-iltana 13. joulukuuta sekä Kummien sähköisen joulukortin käyttöön. Ennakkolahjoituksia voi tehdä osoitteessa kummit.fi. Konserttilähetyksen aikana lahjoittaa voi soittamalla numeroihin 0600-1-6000 (20,11 € + pvm) sekä 0600 9 6001 (suuremmat lahjoitukset). Tekstarilahjoituksia voi tehdä lähettämällä viestin KUMMIT numeroon 16499 (viestin hinta 10 €).

Joulu Mielelle -konsertin avulla kerätään varoja potilasviihtyvyyden tukemiseen ja laitehankintoihin viidellä yliopistollisella lastenklinikalla, lastentautien tutkimustyöhön sekä lasten ja nuorten henkisen hyvinvoinnin edistämiseen.

www.kummit.fi

Matti Valli, p. 050 356 3336, matti@kummit.fi

Anne Knaster, p. 040 418 6547, anne.knaster@kummit.fi

Lastenklinikoiden Kummit ry tukee Suomen viittä yliopistollista lastenklinikkaa, kehitys- ja tutkimustyötä sekä parantaa potilaiden viihtyvyyttä sairaala-aikana. Viime vuosina yhdistys on tukenut merkittävin panoksin lasten ja nuorten mielenterveystyötä. Varoja kerätään erilaisin tavoin ympäri vuoden. Koko toimiaikanaan Kummit ry on tehnyt lahjoituksia n. 30 miljoonan euron edestä.