Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kolme viikkoa Ilmakitaransoiton MM-kisoihin – KARSINTAILMOITTAUTUMISEN JA MEDIA-AKKREDITOINNIN DEADLINET LÄHESTYVÄT

Ilmakitaransoiton MM-kisat

Julkaistu: 01.08.2013 klo 08:00
Julkaisija: Ilmakitaransoiton MM-kisat

Elokuu tulla jollottaa ja ilmakitarakauden huipennus lähestyy. Siksipä muistutamme ystävällisesti, että Ilmakitaransoiton Mustien Hevosten Karsinnan ilmoittautuminen ja median edustajien akkreditointi päättyvät kumpainenkin 9. elokuuta. Joten hopi hopi täyttämään lomakkeita osoitteessa www.ilmakitara.fi!

- Mustien Hevosten ilmoittautuminen niille suomalaisille uskalikoille, jotka kulkevat omia ilmojaan: http://www.ilmakitara.fi/fi/kisat/ilmoittautuminen

- Media-akkreditointi: http://www.ilmakitara.fi/fi/info/akkreditointi

Ilmakitarat rätisevät Oulussa jo 18. kertaa 21.-24. elokuuta. Mikäli et pääse pöhisemään paikalle, MM-finaali voi seurata livenä sanomalehti Kalevan www-sivujen kautta osoitteessa www.kaleva.fi. Live-stream alkaa n. klo 20.

Neljän päivän ilmakahakat sisältävät:

- Life is a Beach –pyöräretken oululaiseen sielunmaisemaan & Airientation-iltajuhlan kansainvälisessä ilmakitaraseurassa ke 21. elokuuta

- Mustien Hevosten Karsinnan to 22. elokuuta

- MM-finaalin pe 23. elokuuta

- sekä festivaalinjälkeiset viilennykset karun esteettisellä Hailuodon saarella la 24. elokuuta

MM-finaali ja Mustien Hevosten Karsinta ovat pääsymaksuttomia tapahtuma, karsintaan ikäraja on K-18. Keskiviikon ja lauantain ohjelma sisältyvät vain ilmakitarapaketteihin, ei erillistä lipunmyyntiä. Lisätiedot tapahtuman matkailutarjouksista: http://www.ilmakitara.fi/fi/kisat/matkailuinfo.

Ilmakitaransoiton MM-kisat ovat osa Oulun juhlaviikkojen tapahtumaverkostoa, www.oulunjuhlaviikot.fi.