Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Klipsch Groove on uutuus, jonka avulla otat muhkeat soundit mukaasi

Loud Group Oy

Klipsch Groove on uutuus, jonka avulla otat muhkeat soundit mukaasi

Julkaistu: 01.03.2016 klo 12:30
Julkaisija: Loud Group Oy

Klipsch Groove on uusi aktiivimatkakaiutin, joka on suunniteltu tuomaan iso ääni sinne, minne tie ikinä sinut viekin – roadtripille tuntemattomaan tai kotisohvalle olohuoneeseen. Pienikokoinen ja roiskevesitiivis langaton kaiutin mahtuu kämmenelle. Se tuottaa kirkkaat ylä-äänet ja täyteläiset bassot kahdeksan tunnin ajan yhdellä latauksella. Klipsch Grooven jälleenmyyjinä Suomessa toimivat Verkkokauppa.com sekä hifi-audio-liikkeet.

Ota konsertti mukaasi langattomasti

Klipsch on 70-vuotias yhdysvaltalainen kaiutinvalmistaja, joka tietää miten konserttisalien ja -areenoiden ääni tuodaan kotiin. Klipsch Grooven avulla konserttisoundit ovat aidosti kannettavassa muodossa. Laite on kehitetty yhtiön pääkonttorissa Indianapoliksessa, ja sen suunnittelusta vastaa sama tiimi, joka loi brändin Palladium Series -lippulaivamalliston.

Kokoluokassaan ainutlaatuisen äänen synnyttää poikkeuksellisen tehokas kolmituumainen kokoäänialan elementti, jota täydentävät DSP-ekvalisointi sekä kaksi molemmille sivuille suuntaavaa passiivista bassosäteilijää. Yhdessä ne luovat elävän ja dynaamisen äänen kaikilla äänentasoilla – hiljaisesta soinnista aina täyteen volyymiin saakka.

Rock-uskottava pikkumusta soi yhtäjaksoisesti jopa 8 tuntia

Klipsch Groove on kooltaan vain 116 x 140 x 65 millimetriä. Helposti mukaan otettava aktiivimatkakaiutin on roiskevesisuojattu IPX4-merkinnän mukaisesti. Tukevasti rakennettu laite kestää myös pienet töyssyt matkan varrella. Klipsch Grooven oma litiumakku antaa virtaa 8 tunnin ajan yhdellä latauksella. Lataus onnistuu millä tahansa micro-USB-kaapelilla, niin kotona kuin reissussa. Laitteen mukana toimitetaan micro-USB-latausjohto sekä virta-adapteri.

Äänentoisto tapahtuu langattomasti Bluetooth®-yhteensopivien puhelimien, soittimien ja tietokoneiden avulla. Laitetta voi ohjata joko päältä löytyvistä painikkeista tai suoraan useimmista Bluetooth®-laitteista. Langattoman äänilähteen sijaan laitteeseen voi yhdistää myös analogisen äänilähteen 3,5 mm stereoplugilla.

Tuotetiedot:
Klipsch Groove, hinta 169,90 euroa

• Taajuusvaste: 65–22 000 Hz
  • Teho: 10 W
  • Bluetooth®
  • 3,5 mm analogisisääntulo
  • Mitat: 116 x 140 x 65 mm
  • Paino: 770 grammaa

Kuluttajatiedustelut:
Loud Group Oy, 020 198 6200

Loud Group Oy, www.klipsch.com
myyntipäällikkö Niki Vaha
040 722 5572, niki.vaha@loudgroup.fi

Viestintä:
Rianno Communications Oy
Karri Harju, 044 201 1077, karri.harju@rianno.fi / tiedotus ja kuvamateriaali

Klipsch on yhdysvaltalainen laadukkaisiin kaiuttimiin erikoistunut kaiutinvalmistaja. Yhtiön historia alkoi vuonna 1946 Arkansasista yhtiön perustajan Paul W. Klipschin haaveesta tuoda laadukas, liveorkesteria vastaava ääni olohuoneeseen. Klipsch Group on VOXX Corporationin (NASDAQ: VOXX) tytäryhtiö.

Loud Group Oy on vuonna 2006 perustettu maahantuonti- ja tukkuliiketoimintaa harjoittava kotimainen yritys.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki