Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kesän koomisin festivaali järjestetään Kaustisen festivaaliareenalla 19.-20. heinäkuuta!

Sam's Comedy Club

Julkaistu: 03.06.2013 klo 07:00
Julkaisija: Sam's Comedy Club

Kesällä 2012 ensimmäistä kertaa järjestetty kolmipäiväinen stand up -festivaali keräsi yhteen lähes 3000 komiikan ystävää. Tänä vuonna festivaali järjestetään kaksipäiväisenä perjantaina 19. ja lauantaina 20. heinäkuuta. Viimekesäiseen tapaan luvassa on jälleen hersyvää huumoria, lupsakkaa livemusiikkia ja kesäistä festarifiilistä.

Kaustisen festivaaliareenalla nähdään yhteensä kuusi show’ta, joten jokaiselle löytyy jotakin. Perjantaina festivaalin korkkaavat koomikot Sami Hedberg, Antti Haapala, Anders Helenius sekä Mikko Vaismaa. Illan toisessa show’ssa lavalle astelee suosittu Stand Up Finlandian poppoo, johon kuuluvat Sami Hedbergin lisäksi Jape Grönroos, Joni Koivuniemi, Tommi Mujunen, Pete Kosonen, Zaani sekä ääniakrobaatti ja beatbox-artisti RudiRok. Illan päättää ainutkertainen soul-artisti Sami Saari bändeineen. Mukana myös  muun muassa Idols-tuomarina ja Tanssii tähtien kanssa kapellimestarina vaikuttanut Sami Pitkämö.

Lauantaina festivaalikansaa viihdyttää Sami Hedberg Show. Kokovartalomiehenäkin tunnettu Hedberg hauskoine hahmoineen saa yleisön kuin yleisön nauramaan kerta toisensa jälkeen. Illan toisessa show’ssa mikkiin tarttuvat koomikot Jacke Björklund, Tomi Haustola ja Jussi Simola. Mukana myös RudiRok. Ilta huipentuu festivaalin päätösbileisiin, jossa bilefiilistä luomassa Kaustisen musiikkilukiossa opiskellut musiikin monilahjakkuus ja multi-instrumentalisti Osmo Ikonen bändeineen. Sunrise Avenuenkin kiertuekokoonpanoon kuuluva Ikonen saa kenen tahansa tanssijalan vipattamaan.

Festivaalialueella on tarjolla runsas kattaus juomaa ja ruokaa, niin pieneen kuin isompaankin nälkään. Majoituksen tapahtuman ajalle voi varata Sales Keskusvaraamosta.

Kaustisen Komediakesän järjestää Showhouse & Sam’s Comedy Club yhteistyössä Lipputoimiston kanssa.

www.komediakesa.fi

www.fb.com/komediakesa

KAUSTISEN KOMEDIAKESÄ –FESTIVAALI

Lipunmyynti

Lipputoimisto, www.lipputoimisto.fi, puh. 06-822 9800 (ma-pe klo 11-17), myynti@lipputoimisto.fi

Lippujen hinnat

2 päivän lippu ennakkoon 45 €, portilta 50 €

Päivälippu 25 €, portilta 30 €

Bändilippu 5 €

Hintoihin lisätään mahdolliset palvelumaksut ja toimituskulut.

Ikäraja

16 vuotta

Majoituspalvelut

Sales Keskusvaraamo, puh 06-822 9811, myynti@saleskeskusvaraamo.fi

Lisätiedot ja aineistopyynnöt

Sami Luoma, Lipputoimisto, 040 0764 098, sami.luoma@lipputoimisto.fi

Marika Lammi, Showhouse & Sam’s Comedy Club, 040 6732 343, marika@samihedberg.com

Showhouse Sami Hedberg Oy on stand up –koomikko Sami Hedbergin vuonna 2005 perustama ohjelmapalveluihin erikoistunut yritys. Välitämme esiintyjiä erilaisiin tilaisuuksiin ja järjestämme Sam’s Comedy Club –toiminimellä stand up –klubeja, –kiertueita ja –festivaaleja ympäri Suomea. Olemme myös yksi Helsinki Comedy Festivalin pääjärjestäjistä.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki