Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kasvonsa menettänyt mies ja PMMP-laulaja Mira Luoti vierailevat TTT-Klubilla

Tampereen Työväen Teatteri

Kasvonsa menettänyt mies ja PMMP-laulaja Mira Luoti vierailevat TTT-Klubilla

Julkaistu: 03.10.2016 klo 11:01
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Tampereen Työväen Teatterin ravintolanäyttämön viikko sisältää kiinnostavia vierailuja. Perjantaina 7.10. klo 19 esitetään ensimmäistä kertaa Tampereella Kasvonsa menettänyt mies, karhea ja koskettava tositarina siitä, kun kaikki meni uusiksi. Lauantaina 8.10. klo 22 TTT-Klubi osallistuu Lost in Music -festivaaliin, ja lavallamme nähdään yksi tapahtuman tärpeistä, Mira Luoti esittämässä uutta materiaaliaan.

Helsingin Sanomien toimittaja oli menettää henkensä herpesviruksen ja bakteerien hyökkäyksessä. Ulkonäkökeskeinen maailma alkoi näyttäytyä erilaisena ihmiselle, jonka kasvojen iho ja kudos olivat tuhoutuneet. Kimmo Oksasen samannimiseen kirjaan perustuva Kasvonsa menettänyt mies on lämmin, traaginen ja koominen esitys kärsimyksestä, selviytymisestä ja ihmisenä olemisesta. Tositarina soi näyttämöllä toiveikkaana bluesina. Näyttämöllä taitavat konkarit, näyttelijä Puntti Valtonen ja muusikko Safka Pekkonen. Esityksen jälkeen TTT-Klubilla alkaa Yle Perjantai -ohjelman suora lähetys.

PMMP:n toinen keulakuva Mira Luoti julkaisi syyskuussa debyyttialbuminsa Tunnelivisio. Vahvana ja monipuolisena live-esiintyjänä tunnetun Luodin keikka esittelee kokonaisuudessaan uuden levyn materiaalin. "Levyä on tehty kaksi vuotta ja siihen on paketoitu kaikki mun elämästä siltä ajalta. Siinä yhdistyy intohimo, taide, rakkaus, perhe,ystävyys, luottamus, ihan kaikki. Koko elämän kirjo ja loputon määrä läpikäytyjä tunteita”, kuvaa Luoti. Illan toinen esiintyjä on sosiaalisessa mediassa runsaasti nostetta saanut Afromikko.

Lauantain alkuillan esityksenä nähdään Ilmari Saarelaisen tähdittämä Parasta ennen klo 19. Viikolla klubi on kiinni, sillä näyttämöllä harjoittelee intensiivisesti TTT:n oma tuotanto Ei huono - Jorma Uotinen, jonka ensi-iltaan on enää alle kaksi viikkoa.

Pressikuvat:

Lue lisää viikonlopun esityksistä:

Lisätiedot, haastattelupyynnöt ja pressiliput:
tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki