Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kasmir suunnitteli talouspyyhekuosin Lotus Emilialle

Lotus Pehmopaperit

Kasmir suunnitteli talouspyyhekuosin Lotus Emilialle

Julkaistu: 16.12.2014 klo 11:00
Julkaisija: Lotus Pehmopaperit

Lotus-pehmopaperit ja tämän hetken suosituimpiin artisteihin lukeutuva Kasmir ovat luoneet yhdessä urbaania designia talouspyyhkeen muodossa. Kasmirin suunnittelemat kuosit koristavat uutta Lotus Emilia Design Music by Kasmir -talouspyyhettä. Kaikki kolme kuosia ovat saaneet vaikutteita Kasmirille tärkeistä asioista – musiikista, ruoanlaitosta ja Helsingin Kalliosta. Talouspyyhe saapuu kauppoihin tammikuussa.

Lotus Emilia on tuonut suomalaisten arkeen ilahduttavia talouspyyhekuoseja jo useamman vuoden ajan. Uusin aluevaltaus on musiikki ja yhteistyö Kasmirin kanssa. Yhteistyöstä on syntynyt talouspyyhe, joka on puettu täysin uuteen urbaania maailmaan henkivään asuun. Lotus Emilia Design Music by Kasmir -talouspyyhkeen kuosit kuvastavat asioita, jotka ovat erityisen tärkeitä artistille.

”Olen erittäin otettu tästä mahdollisuudesta ja halusin, että talouspyyhkeen kuosit heijastavat asioita, jotka ovat lähimpänä sydäntäni. Näitä asioita ovat luonnollisesti musiikki, kokkitaustani ja suhteeni ruoanlaittoon sekä Kallio – paikka jossa asun ja jossa myös ukkini aikanaan vaikutti. Sisustuksessa kiinnitän huomiota yksityiskohtiin ja talouspyyhe viimeistelee juuri valmistuvan uuden loft-henkisen keittiöni. Toivon, että kuosit miellyttävät myös muiden musiikin ystävien ja sisustajien silmää”, kertoo muusikko Kasmir.

”Kasmirin kuosit ovat graafisia ja niihin liittyy tarinoita, jotka jäävät mieleen, samalla tavoin kuin Kasmirin biisit Vadelmavene ja Wowwowwow. Toivomme, että värimaailma ja kuosit, jollaisia ei ole ollut aiemmin valikoimassamme, puhuttelevat ja löytävät tiensä yhä useamman suomalaisen kotiin”, kertoo Lotuksen markkinointipäällikkö Heidi Toivola.

Lotus Emilia Design Music by Kasmir -talouspyyhettä myydään 4 rullan pakkauksissa, joissa vaihtelee kolme Kasmirin suunnittelemaa kuosia. Lotus Emilian suurten imutaskujensa ansiosta talouspyyhe on yhtä imukykyinen kuin muutkin Lotus Emilia -talouspyyhkeet. Uudet Kasmirin kuoseilla varustetut talouspyyhkeet ovat saatavilla hyvin varustetuissa päivittäistavarakaupoissa tammikuusta elokuuhun 2015.

Lisätiedot:

Heidi Toivola, Markkinointipäällikkö
Oy SCA Hygiene Products Ab
heidi.toivola@sca.com

Lisätiedot, kuvat ja tuotenäytteet:
Elena Pallaskivi
Hill and Knowlton Finland Oy
elena.pallaskivi@hkstrategies.com

Lotus

Lotus-tuotemerkki on pehmopapereiden markkinajohtaja Suomessa. Suomen markkinoiden laadukkaat Lotus-tuotteet valmistetaan pääasiassa Nokian tehtaalla, jolla on pitkät perinteet laadukkaan paperin tuotannossa. Kaikilla Suomessa valmistetuilla Lotus-tuotteilla on Pohjoismainen ympäristömerkki eli joutsenmerkki. Ympäristömerkki takaa, että Lotus-tuotteet täyttävät tarkoin määritellyt ympäristökriteerit.