Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Kalle Palander, Tommi Evilä ja Edis Tatli DJ-keikalle O’Learys Selloon

Restel Oy

Kalle Palander, Tommi Evilä ja Edis Tatli DJ-keikalle O’Learys Selloon

Julkaistu: 10.10.2016 klo 12:00
Julkaisija: Restel Oy

O’Learys Sello tuo ensimmäistä kertaa Suomen huippu-urheilijoita DJ-keikalle kolmena lauantaina loka-, marras- ja joulukuussa. DJ-vieraiksi saapuvat Kalle Palander, Tommi Evilä ja Edis Tatli ja illat kantavat kunniakkaasti nimeä Champion DJ.

Lokakuun 29. päivä DJ-deckin takana nähdään Suomen menestynein miesalppihiihtäjä Kalle Palander.
”Olen ensimmäistä kertaa DJ:nä eli täysin rookie, mutta lupaan, että hauskaa tulee olemaan. Olen todella fiiliksissä, kun pääsen vetään settii!” Palander hehkuttaa.

Yhdeksänkertaisena pituushypyn suomenmestarina paremmin tunnettu Tommi Evilä soittaa levyjä myös ensimmäistä kertaa elämässään ja pääsee vauhtiin marraskuun 12. päivä.
”DJ-hommista ei ole aiempaa kokemusta tai käryä kuinka homma hoituu. Silloin, kun omat frendit alkoivat pyöriä tehdashalleissa, meikä veteli flanellit päällä ja tukka silmillä boom boxin kanssa ja luukutin Panteraa. Mutta olen aina ollut hyvän musiikin ystävä”, kertoo Evilä.

Kolmantena Champion DJ -iltana joulukuun 12. päivänä DJ-deckit valtaa hallitseva nyrkkeilyn kevyen sarjan euroopanmestari Edis Tatli.
"Olen todella innoissani tulevasta DJ-keikastani. En ole koskaan tehnyt vastaavaa ja tämä tarjoaa todella mielenkiintoista vaihtelua normaaleihin rutiineihini”, Tatli kertoo.

Tärkeitä kappaleita ja poppia monelta aikakaudelta

Jokainen DJ-vieras soittaa noin tunnin mittaisen setin puolen yön jälkeen omana iltanaan. Urheilijat rakentavat settinsä itse, joten jokainen ilta tulee näyttämään DJ:ltä itseltään.

”Sillain on hommaa tullut funtsattua, että mitään tauotonta hittikimaraa ei voi vetää. Jotain juonta kehitän saletisti illaksi ja koitan Frank Zappamaisesti saada jokaisen biisin nidottua jotain kautta yhteen sellaiseksi kokonaisuudeksi, että niillä on jotain tekoa keskenään. Poppia monelta aikakaudelta olisi kiva luukuttaa, kuten myös useaa eri musiikkityyliä”, paljastaa Evilä illan aikeistaan.

”Musiikki on minulle tärkeää ja tulen soittamaan setissäni minulle tärkeitä kappaleita, joita kuuntelen esimerkiksi otteluihin valmistautuessani ja treeneissä. Toivotaan, että Espoon bilekansa syttyy näistä samalla tavalla kuin minä!" Tatli hehkuttaa.

Jatkoa luvassa keväällä 2017

Champion DJ -illat yhdistävät luontevasti O’Learys Sellon kaksi eri maailmaa – urheilun ja yökerhon.

”On ollut todella kiva huomata, että urheilijoista löytyy tällaisia heittäytyjiä, sillä tässä he joutuvat takuulla oman mukavuusalueensa rajoille tai sen ulkopuolelle”, kertoo Restelin viihdepäällikkö Lauri Domnick.

Jatkoakin Champion DJ -illoille saattaa olla luvassa.

”Tottakai seuraamme, millaisen vastaanoton nämä illat saavat asiakkailtamme, mutta neuvottelemme parhaillaan jo useamman urheilijan kanssa ensi vuoden osalta vastaavista vedoista”, Domnick vihjaa.

Champion DJ -illat O’Learys Sellossa:

La 29.10. DJ:nä Kalle Palander
La 12.11. DJ:nä Tommi Evilä
La 10.12. DJ:nä Edis Tatli

Mikko Toivonen, ravintolapäällikkö, O’Learys Sello, mikko.toivonen@restel.fi, +358 40 823 6171
Lauri Domnick, viihdepäällikkö, Restel Oy, lauri.domnick@restel.fi, +358 50 440 2851

O’LEARYS
O'Learys Trademark on nopeasti kasvava ketju sekä toimipaikkojen että konseptien osalta. O´Learys toimii franchising-periaatteella ja tällä hetkellä vuonna 1988 perustetulla ruotsalaisella ravintolaketjulla on yli 130 ravintolaa ympäri maailman mm. Ruotsissa, Suomessa, Norjassa, Tanskassa, Espanjassa, Vietnamissa, Singaporessa ja Kiinassa. Vuonna 2017 ketjun on tarkoitus laajentua huomattavasti.

RESTEL OY
Restel Oy on Suomen johtava hotelli- ja ravintola-alan yritys. Konserniin kuuluu noin 240 ravintolaa ja 43 hotellia. Liikevaihto vuonna 2015 oli 382,6 M€. Yritys työllistää Suomessa yli 5 000 hotelli- ja ravintola-alan ammattilaista. Restelin hotelleja ovat kotimaiset Cumulus- ja Rantasipi-ketjut, Hotelli Seurahuone Helsinki, kansainväliset Holiday Inn -hotellit, Crowne Plaza Helsinki ja Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Ravintoloihin kuuluvat mm. Burger King®-, Rax Buffet-, HelmiSimpukka-, Grillsson-, Huviretki-, Martina-, O’Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway’s -ravintolat ja Tapahtumaravintolat.