Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Jussi69 ja maailmanluokan showtähdet Amarillon bilekiertueella

S-ryhmän ravintolat

Jussi69 ja maailmanluokan showtähdet Amarillon bilekiertueella

Julkaistu: 21.02.2014 klo 07:00
Julkaisija: S-ryhmän ravintolat

Amarillon Pirulliset bileet -bilekiertue tuo ravintoloiden lavoille Suomen mittakaavassa harvinaisen shown. Maailmalla menestystä niittänyt burleskitaiteilija LouLou D´vil ja australialaissyntyinen miekannielijä Lucky Hell tarjoavat katsojille silmänruokaa ja viihdettä, ja DJ:nä showta pyörittää itse Jussi69.

Amarillo-ravintoloiden kevään bilekiertueena tavoitteena on tarjota asiakkaille jotain ihan muuta, kuin mihin he yleensä ovat tottuneet. ”Olemme mielestäni onnistuneet nyt aika hyvin. Tällaista showta ei tosiaankaan ole jokaisessa kylässä yleensä tarjolla.” Amarillon ketjupäällikkö Jukka Kaartinen myhäilee. ”Mutta varoitus, tämä show ei ole herkkähipiäisille.”

Katso traileri: http://www.youtube.com/watch?v=oLOyUmSrxc4

LouLou D’vil on Suomen kansainvälisesti menestynein burleskitaiteilija. Vuonna 2013 hän voitti Las Vegasissa burleskin maailmanmestaruuskisoiksikin kutsutun Miss Exotic World -kilpailun, ja vuoden 2014 alussa hänet nimettiin vuoden burleskitaiteilijaksi (No.1 Burlesque Figure in The World 2013). Rohkea ja sensuelli LouLou D’vil on kiertänyt maailmaa niin Pohjois-Amerikassa, Australiassa kuin Euroopassa, ja hänet tunnetaan kiusoittelevan shownsa lisäksi myös loisteliaista asuistaan.

Lucky Hell on Perthissä, Australiassa syntynyt miekannielijä, joka on asunut Suomessa vuodesta 2007. Lucky Hell on tunnetumpi Suomen rajojen ulkopuolella, ja hänellä onkin vankka fanikanta maailmalla. Suomessa Lucky Hell on esiintynyt mm. Aku Louhimiehen 8-pallo-elokuvassa, ja hän oli mukana Pirulliset bileet -kiertueella myös vuonna 2013.

Jussi69 tunnetaan Pirullisten bileiden esiintyjistä Suomessa todennäköisesti parhaiten. The 69 Eyes -yhtyeestä tunnetuksi tullut rocktähti Jussi69 oli tuomarina Idols-tv-sarjan seitsemännellä tuotantokaudella, ja hänellä on oma radioshow Jussi69 Rock N Roll Circus, joka tanssittaa rokkikansaa perjantaisin Radio Rockilla.

Pirulliset bileet on tour:

21.2. Pori / 22.2. Rauma / 28.2. Kouvola / 1.3. Helsinki / 7.3. Jyväskylä / 8.3. Turku / 14.3. Joensuu / 15.3. Seinäjoki / 28.3. Kuopio / 29.3. Kokkola

Jukka Kaartinen
Brand Manager, Amarillo