Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Johanna Iivanainen akustisesti TTT-Klubilla 18.4.

Tampereen Työväen Teatteri

Johanna Iivanainen akustisesti TTT-Klubilla 18.4.

Julkaistu: 13.04.2015 klo 09:56
Julkaisija: Tampereen Työväen Teatteri

Johanna ja Mikko Iivanainen esiintyvät TTT-Klubilla duo-kokoonpanossa lauantaina 18.4. klo 22. Lippuja on tapahtumaan toistaiseksi vielä saatavilla.

Raikkaan luonnollinen ilmaisu yhdistettynä erehtymättömään svengintajuun kohottaa monien mielestä Johanna Iivanaisen maamme laulajattarien kärkikaartiin. Jazzin puolella uransa aloittanut Johanna esittää puolisonsa Mikon kanssa suurenkin yleisön makuun sulavia melodisia lauluja, joiden lempeänluonnollinen ja käsinkosketeltavan lämmin tunnelma välittyy parhaiten elävässä esityksessä.

Johanna Iivanainen on saanut Louis Armstrong -palkinnon vuonna 2002 sekä järjestyksessään ensimmäisen Sony Jazz -palkinnon 2003. Hänen tärkeimpiä kumppaneitaan jazzin saralla ovat olleet mm. Eero Koivistoinen, Antti Sarpila Swing Band, Jukka Perko, Otto Donnerin Free for All, JimJamMurMur sekä Korpi Ensemble.

Kitaristi Mikko Iivanainen on Johannan yhtyeiden ohella vaikuttanut esimerkiksi kokoonpanoissa Free Control, Loco Motife ja Nordic Trinity yhdessä Juhani Aaltosen, Klaus Suonsaaren, Iro Haarlan ja Ulf Krokforsin kanssa.

Tapahtuma TTT-Klubin verkkosivuilla

Pressikuvat

Pressiliput, lisätiedot ja haastattelupyynnöt
tiedottaja, ohjelmatuottaja Mika Kauhanen, puh. 050 401 8252, mika.kauhanen@ttt-teatteri.fi