Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Jazztaituri Tuomo täyttää Tiirikkalan 15.11.

Jazztaituri Tuomo täyttää Tiirikkalan 15.11.

Julkaistu: 07.11.2014 klo 09:00
Julkaisija: OSG Viestintä Oy

Kriitikkojen ylistämä Tuomo ottaa haltuunsa anniskelukahvila Tiirikkalan estradin lauantaina 15. marraskuuta. Moninkertaisesti palkittu muusikko on saanut kiitosta ennakkoluulottomuudestaan eri musiikkityylien yhdistelyssä.

Soulia, funkia ja jazzia viikonloppuilloissaan tarjoilevan Tiirikkalan lavalle astuu kello 23 listasijoituksiakin niittänyt laulaja-muusikko Tuomo.  Tuomoa ennen yleisöä viihdyttää Suomen Jeff Buckleyksi nimitetty Markus Perttula bändeineen. Illan ohjelma kustantaa 15 euroa.

Tuomo Prättälä julkaisi ensimmäisen sooloalbuminsa My Thing vuonna 2007, jota seurasivat  Reaches Out For You 2009 sekä 2010 julkaistu My Own Private Sunday. Kaikki albumit ovat ilmestyessään yltäneet Suomen virallisen albumilistan TOP 10:een.  Miehen uusin levy näki päivänvalon tammikuussa 2014.

Soololevyjensä lisäksi Tuomo on tunnettu myös Emma Salokoski Ensemble- ja Quintessence –yhtyeistä. Hän on ollut ehdolla neljä kertaa Emma-palkinnon saajaksi ja voittanut kaksi kansainvälistä jazzkilpailua. Lisäksi Tuomolle on myönnetty Sony Finlandin ja Suomen Jazzliiton palkinto vuonna 2007.

–Odotamme innolla tulevaa keikkaa. Tuomon tyyli sopii täydellisesti Tiirikkalaan, ja lippujen myynti on jo käynyt sen verran kiivaana, että kaikki halukkaat eivät välttämättä mahdu sisään. Haluamme tarjota tasokkaita keikkoja turkulaisille musiikin ystäville. Tavoitteenamme on, että Tiirikkalassa nähtäisiin tulevaisuudessa vastaavanlaisia kovan tason esiintyjiä kerran kuukaudessa, Tiirikkalan ravintolapäällikkö Jarno Venho kertoo.

Anniskelukahvila Tiirikkalassa nähdään soul-, jazz-, funk- ja bluesesiintyjiä joka perjantai- ja lauantai-ilta. Keikan loputtua ravintolaan on vapaa pääsy. Ohjelmaa on tulossa myös keskiviikko- ja torstai-iltoihin, jolloin taitojaan pääsevät näyttämään erilaiset esiintyjät aloittelevista yhtyeistä kokeneisiin tiskijukkiin.

Lisätiedot:

Jarno Venho

ravintolapäällikkö

jarno.venho@tiirikkala.fi

0414406367

Anniskelukahvila Tiirikkala on tunnelmallinen kahvilabaari, jonne kaiken ikäiset ovat tervetulleita nauttimaan ruuasta, juomasta ja livemusiikista. Tiirikkala sijaitsee Turun Vähätorilla ja on auki viikon jokaisena päivänä.

Anniskelukahvila Tiirikkalan taustalla on Juomanlaskijaveljet Oy, joka on perustettu vuonna 2014.