Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Iskelmä Live 2015 tuo Jari Sillanpään ja Neljänsuoran Tampereen TähtiAreenalle

Tampereen Messut

Iskelmä Live 2015 tuo Jari Sillanpään ja Neljänsuoran Tampereen TähtiAreenalle

Julkaistu: 17.08.2015 klo 12:05
Julkaisija: Tampereen Messut

Lähes 40 000 katsojaa olympiastadionille vetänyt Jari Sillanpää ja uuden ’Juhlat’ levyn juuri julkaissut Neljänsuora viihdyttävät pikkujoulukansaa 4. joulukuuta Tampereella. Iskelmä Live -konsertti järjestetään Tampereen Messu- ja Urheilukeskuksen TähtiAreenalla. Tilaisuuden toteuttavat yhteistyössä Iskelmä ja Tampereen Messujen tapahtumayksikkö Finland Events. Paikalle odotetaan noin 3000 hengen yleisöä. Liput tulevat myyntiin Lippupalvelussa maanantaina 17.8. klo 14.

”Olemme jo pidemmän aikaa haudutelleet Tampereen Messujen kanssa tätä Iskelmä Live -ajatusta TähtiAreenalla ja nyt saimme sinne sellaiset esiintyjät, jotka takaavat kunnon pikkujoulutunnelman. Tämä on hieno lähtölaukaus yhteistyölle Finland Eventsin kanssa”, kertoo Iskelmän ohjelmajohtaja Ari Ojala.

”Jari Sillanpään ja Neljänsuoran tähdittämä Iskelmä Live on huikea konsertti parhaaseen pikkujouluaikaan. TähtiAreenalle odotetaan yksittäisten lipunostajien lisäksi paljon yrityksiä ja muita ryhmiä. Bilelippujen lisäksi tarjolla on sekä Gold VIP -lippuja että Silver VIP -lippuja, joihin molempiin sisältyy myös buffetillallinen. TähtiAreenalla on tuolloin mahdollisuus juhlia niin seisten kuin pöydissä istuen, joten musiikista ja illasta pääsee nauttimaan haluamallaan tavalla”, sanoo Finland Eventsin tapahtumapäällikkö Hannele Nuotio.

Iskelmä Live -konsertti / tapahtumainfo

www.iskelma.fi/kilpailut/iskelmalive-jari-sillanpaa-ja-neljansuora-tahtiareenalla/641

Aika ja paikka:

• perjantai 4.12.2015, TähtiAreena, Tampereen Messu- ja Urheilukeskus
  • ovet auki klo 20.00 (Gold VIP, Silver VIP: ovet auki klo 19.00, illallinen klo 19.30)
  • Tapahtuma päättyy klo 01.00.
  • Tilaisuus on K-18.

Liput:

• Bilelippu alk. 37,50 €
  • Silver VIP alk. 68,50 € (sisältää VIP-passin ja konserttilipun, buffet-ruokailun, omat ravintolapalvelut, naulakkopalvelut sekä VIP-emännän palvelut)
  • Gold VIP alk. 88,50 € (sisältää VIP-passin ja konserttilipun, paikat Barcelona-ravintolassa koko illan sekä omat ravintolapalvelut, naulakkopalvelut, wc:t, buffet-illallisen sekä VIP-emännän palvelut).

TähtiAreena:

• TähtiAreena on v. 2013 Tampereen Messu- ja Urheilukeskukseen valmistunut tapahtumahalli, joka sopii lukuisten erilaisten tapahtumien järjestämiseen.
  • TähtiAreenalla ovat aiemmin konsertoineet mm. Robin, Cheek, PMMP, Anna Puu, Kolmas Nainen, Juha Tapio, Anssi Kela, Eppu Normaali sekä Leningrad Cowboys & The Russian Air Force Choir.
  • www.tahtiareena.fi, facebook.com/TahtiAreena, twitter.com/TahtiAreena

Järjestäjät: