Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Huhtikuun värikäs ensi-iltatarjonta Viasat-kanavilla

Huhtikuun värikäs ensi-iltatarjonta Viasat-kanavilla

Julkaistu: 27.03.2015 klo 09:00
Julkaisija: H&K

Huhtikuun ensi-iltatarjonta Viasat Film -kanavilla on värikäs ja monipuolinen. Koko perheelle suunnattuja odotettuja uutuuksia ovat animaatioelokuvat Salainen valtakunta ja Tarzan. Rikoskomedian ystäviä hemmotellaan puolestaan Jennifer Anistonin tähdittämällä leffalla Life of Crime. Uransa huipulla olevan Liam Neesonin ja Oscar-voittaja Julianne Mooren näyttelemä intensiivinen lentokonetrilleri Non-Stop kuuluu myös ehdottomasti huhtikuun odotetuimpiin ensi-iltoihin.

Salainen valtakunta

Löyhästi William Joycen lastenkirjaan The Leaf Men and the Brave Good Bugs perustuva Salainen valtakunta on Rio ja Ice Age -elokuvistaan maailmanmaineeseen ponnahtaneen Blue Sky Studiosin valloittava animaatioelokuva. Tarinan keskiössä on teinityttö nimeltään Mary Katherinen, joka löytää itsensä keskeltä hyvän ja pahan välistä taistelua – takapihaltansa alkavassa metsässä. Elokuvan musiikista vastaa maestro Danny Elfman.

Ensi ilta 3.4. klo 18.00 Viasat Film -kanavalla

Non-Stop

Viime vuosina Taken-elokuvissa pahiksia lakoon laittanut ja samalla uutta nousukiitoa urallaan nauttiva harmaasusi Liam Neeson näyttelee pääosaa intensiivisessä trillerissä Non-Stop.  Tarinassa tyttärensä kuolemaa sureva ja pullon pohjasta lohtua hakeva lentokonepoliisi saa erään lennon aikana tekstiviestin, jossa vaaditaan lunnaita tai matkustajien päitä alkaa pudota 20 minuutin välein.

Elokuvan espanjalainen ohjaaja Jaume Collet-Serra kuljettaa elokuvan kerrontaa niin taidokkaasti, että perinteisestä ja yllätyksettömästä alkuasetelmasta huolimatta tarina pitää otteessaan alusta loppuun ja elokuvaa pidetäänkin ns. lentokonetrillereiden parhaimmistona.

Ensi ilta 24.4 klo 22.00 Viasat Film -kanavalla, toinen esitys 30.4. klo 22.30 Viasat Film -kanavalla

Huhtikuun ensi-illat  Viasat Film -kanavalla

Puh: 040 162 1761

Johannes.leppanen@viasat.fi

Modern Times Group (MTG) ja Viasat Finland Oy

Oy Viasat Finland Ab on osa kansainvälistä, neljässä maanosassa toimivaa Modern Times Group (MTG) mediakonsernia, johon kuuluu maksu- ja ilmaistelevisioita, radioita ja tuotantoyhtiöitä. MTG:n Viasat Broadcastingiin kuuluu ilmais- ja maksutelevisiokanavia, jotka ovat saatavilla Viasatin oman satelliitin kautta, televisiolähetysverkoissa (kaapeli, satelliitti ja IPTV) ja Internetissä. MTG on Venäjän suurimman itsenäisentelevisioyhtiö CTC Median pääomistaja. Modern Times Group on kasvuyritys ja se on listattu Tukholman Nasdaq OMX -pörssissä.

Suomessa Viasat lähettää kanavapakettejaan oman satelliitin kautta sekä kaapeli- ja laajakaista-tv-lähetyksinä. Suomessa Viasat aloitti lähetykset vuonna 1996. Viasatin kanavatarjonta koostuu Viasat Film -elokuvakanavista, Viasat Sport -urheilukanavista, Viasatin omista dokumenttikanavista ja Disneyn lastenkanavista. Lisäksi Viasatin kanavapaketteihin sisältyy Nelonen Paketti sekä lukuisia viihde- ja uutiskanavia. Viasatilla on ainoana Suomessa 17 HD-laatuista kanavaa. Lisätietoja www.viasat.fi