Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Hilarius Hiiren kylään yhdellä rannekkeella koko kesän! Uutuutena ExtremeRun rata lapsille

Peurunka

Julkaistu: 30.06.2016 klo 10:01
Julkaisija: Peurunka

Hilarius Hiiri haluaa jakaa iloa kavereilleen koko kesäksi ja toivottaa perheet tervetulleiksi leikkimään Hilarius Hiiren kylään yhdellä rannekkeella koko kesän ajaksi, 24.6.-30.7. tiistaista lauantaihin. Ranneke täytyy vain muistaa pitää kädessä niin Hilariuksen kanssa pääsee puuhastelemaan joka päivä aukioloaikojen puitteissa.

Kylästä löytyy mielin määrin riemukasta tehtävää, kuten mm. Hilariuksen ja Hipun vauhdikkaat räppituokiot, Vahva-Villen ja Viivin Kellaribändi sekä uutuutena lapsille suunniteltu ExtremeRun-rata, yhteistyössä ExtremeRun tapahtuman kanssa. Tule testaamaan, miten nopeasti suoriudut lasten suosikkiradasta!

Hauskan päivän aikana kylässä tehtaillaan yhdessä myös kasvomaalauksia, pistäydytään kummituskellarissa, pelataan sählyä, taituroidaan parkour-radalla ja koetaan paljon muuta mukavaa!

Hilarius on julkaissut kesäkuussa myös uuden musiikkivideon A-jee! jonka löytää mm. Youtube kanavalta. Musiikkivideon kuvauksissa avustamassa olivat paikalliset urheiluseurat ja lapset.

Hilarius Hiiren kylä ja koko perheen kesäteatteri Peurungan kylpylähotellin alueella, avoinna tänä kesänä 24.6.-30.7., ti-la klo 10.00-17.00. Musikaali esitetään 2 kertaa päivässä.

Hilarius Hiiren uuden musiikkivideon A-jee! näet tästä

osoitteessa http://www.hilariushiiri.fi/

Tiina Björk

Markkinointijohtaja

Peurunka sijaitsee Keski-Suomessa, Laukaassa, n. 20 min ajomatkan päässä Jyväskylästä. Peurunka on Suomen aktiivisin kylpylähotelli, kesäaikaan Hilarius Hiiri asuu kylässään Peurungan pihapiirissä, lisäksi järviaktiviteetit kuten melonta ja SUP lautailu ovat hyvin suosittuja.

Tänä päivänä Peurunka on yksi suurimmista suomalaisista yksityisistä matkailualan toimijoista. Vuonna 2015 konserni teki 20 milj.€ liikevaihdon. Majoituskapasiteettia on 700 vuodepaikkaa ja puitteet mahdollistavat jopa tuhansien henkien tapahtumat. Matkailualueella on Kylpylähotellin lisäksi n. 20 toimijan verkosto, mm. terveys- ja hyvinvointipalvelut, golf-kenttä, jäähalli, mökit sekä elämyspalvelutuottajat.