Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » HelsinkiMission Kynttiläkonsertissa mm. Edelmann, Kela ja Koivuniemi

HelsinkiMissio

HelsinkiMission Kynttiläkonsertissa mm. Edelmann, Kela ja Koivuniemi

Julkaistu: 09.12.2015 klo 14:11
Julkaisija: HelsinkiMissio

Sunnuntaina 13.12.2015 klo 19 Mikael Agricolan kirkossa, Tehtaankatu 23, Helsinki.

Samuli Edelmann, Anssi Kela, Paula Koivuniemi, Lilli Paasikivi, Diandra, Mikko Leppilampi ja TriSis-trio esiintyvät palkkiotta konsertissa, jonka tuotto käytetään HelsinkiMission työhön yksinäisyyttä vastaan.

Suomalaisten suosikkiartistit antavat oman panoksensa yksinäisyyden vähentämiseen. HelsinkiMission ja Tuomasmessun yhdessä järjestämä Jouluinen Kynttiläkonsertti on muodostunut jokavuotiseksi jouluperinteeksi sadoille helsinkiläisille.

Konsertissa virittäydytään joulutunnelmaan ja samalla osallistutaan yksinäisten kaupunkilaisten auttamiseen, mistä syntyy hyvää joulumieltä ja auttamisen iloa.

Yksi konsertin artisteista, Anssi Kela, perustelee osallistumistaan näin:

– Yksinäisyys ja syrjäytyminen ovat isoja ongelmia. Liian monen kohtalona on olla yksin. Onneksi suomalaisista löytyy paljon vapaaehtoisia, jotka ovat valmiina kulkemaan rinnalla. Heidän kouluttamiseensa tarvitaan varoja. Tämä konsertti on yksi tapa kerätä varoja tärkeään työhön ja olla mukana auttamassa.

Konsertin tuotto ja konsertissa kerättävä kolehti käytetään yksinäisten vanhusten, nuorten ja lapsiperheiden tukemiseen.

Kapellimestarina Leri Leskinen, konsertin juontaa Mikko Leppilampi ja isäntänä toimii Olli Valtonen. Lisäksi Tuomaskuoro Inna ja Juha Vintturin johdolla. Joulusiunaus Pirjo Kantala.

Ennen konserttia klo 17.30 alkaen joulumyyjäiset ja glögitarjoilu kirkon kryptassa

Liput Lippupalvelusta 25 e toimituskuluineen. Lippuja saatavissa myös ovelta ennen konserttia.

Lisätiedot:

Viestintäpäällikkö Kristiina Backberg, 044 733 1544, kristiina.backberg@helsinkimissio.fi
Markkinointipäällikkö Helena Hulkko, 050 5822 211, helena.hukko@helsinkimissio.fi

HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka toimii senioreiden, nuorten, lapsiperheiden ja erityisryhmien parissa. Järjestö haastaa kaikki suomalaiset toimimaan unohdettujen puolesta - yksinäisyyttä vastaan. Järjestö toimii noin 100 työntekijän ja 700 vapaaehtoisen voimin. Sen toimintaa rahoittavat yksityislahjoittajat, yritykset, säätiöt, Helsingin kaupunki sekä Raha-automaattiyhdistys.