Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Gurmee Teatteri esittää: Murhaava illallinen, ensi-ilta 8.10.2015

Gurmee Teatteri

Gurmee Teatteri esittää: Murhaava illallinen, ensi-ilta 8.10.2015

Julkaistu: 24.09.2015 klo 10:00
Julkaisija: Gurmee Teatteri

Gurmee Teatterin Murhaava illallinen on erikoinen elämys, jossa hyvä ruoka ja jännitysnäytelmä kohtaavat. Vieraat nauttivat kahden ja puolen tunnin aikana kolmen ruokalajin illallisen ja joutuvat samalla rikoksen silminnäkijöiksi. Ilta on tulvillaan herkullisia makuja ja odottamattomia tapahtumia, sillä vieraiden joukossa on ihmisiä, joiden suunnitelmia ei ole voitu etukäteen arvata. Voitko olla varma, että pöytänaapurisi on se, jollaisena hänet näet? Illan on ohjannut Seppo Honkonen ja keittiömestarina toimii Matti Jämsen

Ensi-ilta 8.10.2015 klo 17.30

• Aika: torstai 8.10.2015 klo 17.30 (kokonaiskesto noin 2,5 h)

• Paikka: Rautatientori, Gurmee Teatteri Areena, Helsinki

Median edustajille on varattu paikkoja illan näytökseen.
Paikkoja on vielä vapaana - ota pikaisesti yhteyttä: petra.ruonakoski@idonea.fi tai 040 504 0031

Kansainvälinen konsepti nyt Suomessa

Gurmee Teatterin Murhaava illallinen –elämyksen tuottaa Skyworld Service OÜ. Yritys on sama, joka on tuottanut Suomessa ja Baltian maissa kansainvälisen Dinner in the Sky –kiertueen jo vuodesta 2010. Gurmee Teatteri on perustettu viime vuonna ja ensimmäiset teatterielämykset on toteutettu onnistuneesti Virossa, Latviassa sekä Liettuassa.

Keittiömestareina Matti Jämsen ja Jouni Toivanen

Erinomaisesta ja unohtumattomasta illallisesta huolehtii pääkokki Matti Jämsen. Kansainvälisessä Bocuse d ́Or –kilpailussa Matti Jämsen otti helmikuussa 2015 Suomen parhaan sijoituksen yltämällä neljänneksi. Toisena huippukokkina upeita illallisia valmistaa Jouni Toivanen, joka tunnetaan mm. Michelin-tähtiravintola Luomosta.

Kansainvälistä yhteistyötä

Ohjaaja Seppo Honkonen (s. 1978) heittäytyy uusiin projekteihin ennakkoluulottomasti ja luovasti. Viimeisimpiä hänen töitään ovat olleet mm. Päällystakki, Hiljaiset sillat, Mielensäpahoittaja ja Arvoituksellisia muunnelmia. Tähän jännitysnäytelmään ohjaaja on valinnut rooleihin parhaiten sopivat näyttelijät. Esityksen on käsikirjoittanut nuori virolainen käsikirjoittaja Diana Leesalu Tallinnan Linnateaterista. Murhaava illallinen on hänen viimeisin työnsä ja kolmas näytelmänsä. Käsikirjoituksen on suomentanut Varja Arola. Lavastuksesta ja visuaalisesta ilmeestä vastaa arvostettu latvialainen lavastaja Aigars Ozoliņš. Tapahtumat järjestetään Rautatientorilla ja Suvilahdessa Gurmee Teatteri Areenassa, jonka toteuttaa Stopteltat Oy.

Lipputiedustelut

Lipun hinta yhdelle vieraalle on 79,00 euroa sisältäen viihdeohjelman, kolmen ruokalajin huippuillallisen, jälkiruoan sekä kahvin tai teen.

Lisätiedot ja ryhmävaraukset: info@gurmeeteatteri.fi | www.gurmeeteatteri.fi

Risto Meigas, Skyworld Service OÜ, +372 501 7981, risto@dinnerinthesky.ee  (suomi,englanti)
Seppo Honkonen, Gurmee Teatterin ohjaaja, 041 461 8178, seppo.honkonen@gmail.com

Tiedotus: Petra Ruonakoski, 040 504 0031, petra.ruonakoski@idonea.fi