Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Fuck Cancer -teemaviikko huipentuu Nosturin tukikonserttiin

Sylva Ry

Fuck Cancer -teemaviikko huipentuu Nosturin tukikonserttiin

Julkaistu: 04.04.2016 klo 10:20
Julkaisija: Sylva Ry

Ensimmäinen valtakunnallinen nuorten aikuisten syöpäsairauksia esille tuova Fuck Cancer -teemaviikko on alkanut. Viikko huipentuu tukikonserttiin Helsingin Nosturissa.

Tällä viikolla 4.4.–10.4.2016 kampanjan järjestäjä, Suomen syöpäsairaiden lasten ja nuorten hyväksi töitä tekevä Sylva ry, haluaa haastaa ihmisiä käyttämään sosiaalisen median kanavissa hashtagia #FuckCancerFI ja osoittamaan tukensa haluamallaan käsimerkillä syöpää sairastaville nuorille aikuisille.

18–30-vuotiaiden aikuistuvien nuorien kohderyhmään tukikonsertti tuntui sopivan hyvin. Onni oli löytää mukaan järjestelyihin musiikkialalla olevia toimijoita.

- Kaikki artistit suhtautuivat asiaan todella hyvin. Konsertista vastaava Glenn Gripp pyysi alusta myös alkaen mukaan sellaisia ihmisiä, joille tiesi asiamme olevan tärkeä. Musiikki on myös monelle tärkeä ja hyvää mieltä tuottava asia, Sylva ry:n neuvontahoitaja ja kampanjan puuhanainen Anna-Elina Rahikainen kertoo.

Illan aikana Nosturissa ja Elmun baarissa esiintyy muun muassa Edu Kehäkettunen, Likanen Etelä, Super Janne, Physics, Koobra, Roberto Rodriguez ja Samuli Kemppi. Luvassa on myös erilaisia kampanjaan liittyviä ohjelmanumeroita. Konsertin lipputuloilla katetaan joitakin iltaan liittyviä peruskuluja, mahdolliset voittovarat suunnataan Fuck Cancer -kampanjan jatkoa varten.

Konsertin alaikäraja on 18 vuotta. Liput 12 € ennakkoon (www.ticketmaster.fi), 15 € ovelta. Tapahtumaa tukemassa on myös kotimaisen digitaalisen musiikin latauskauppa Digital Tunes.

Fuck Cancer -kampanja näkyy tällä viikolla myös Yleisradion kanavilla 30 sekunnin tietoiskuissa sekä tiistaina 5.4.2016 ammattilaisille järjestettävässä seminaarissa.

Tutustu kampanjaan lisää www.fuckcancer.fi sekä sosiaalisen median kanavista aihetunnisteella #fuckcancerfi.

Twitter: https://twitter.com/fuckcancerfi

Instagram: https://www.instagram.com/fuckcancerfi/

Facebook: https://www.facebook.com/cancersuomi/

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCtiXh0GjcyXSoOOnjzF2-CA

LISÄTIEDOT JA HAASTATTELUT:

Fuck Cancer -kampanja

Anna-Elina Rahikainen, Sylva ry, Fuck Cancer -kampanja
Neuvontahoitaja
anna-elina.rahikainen@sylva.fi

Joel Tainio, Fuck Cancer -kampanja
joel@fuckcancer.fi

Nosturin keikka

Glenn Grip
Co-owner / Content Manager, Digital Tunes Music Services LTD
glenn@digital-tunes.net

Sylva ry on vuonna 1982 perustettu syöpää sairastavien lasten, nuorten ja heidän perheidensä valtakunnallinen yhdistys. Sylva järjestää muun muassa vertaistukea, tapaamisia, erilaisia kursseja ja tuettuja lomia, jotka auttavat selviytymään syövän aiheuttamasta elämänmuutoksesta. Lisätietoa Sylvan toiminnasta saa jäsenlehdestämme, Facebook­-sivuiltamme, uutiskirjeestämme sekä kotisivuiltamme: www.sylva.fi.