Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » F-Musiikki (ent. Fazer-Musiikki) katsoo luottavaisena tulevaisuuteen ja avaa heinäkuussa 2013 uusimman myymälänsä Lappeenrantaan.

F-Musiikki Oy

Julkaistu: 18.06.2013 klo 11:00
Julkaisija: F-Musiikki Oy

115 vuotias F-Musiikki avaa heinäkuussa 2013 täyden palvelun soitin- ja nuottimyymälän Lappeenrantaan. Tarkoitus on parantaa soittimien ja nuottien tarjontaa Lappeenrannan seudulla ja palvella myös naapurikuntien asukkaita. F-Musiikista löytyy monipuoliset soittimiin ja nuotteihin liittyvät palvelut kaikentasoisille soittajille.

Odotukset ylittävään palveluun ja laajoihin valikoimiin panostetaan myös Lappeenrannan myymälässä. Sinne on mahdollista tilata tuotteita noudettavaksi F-Musiikin verkkokaupasta ilman toimitusmaksua. Näin myymälä voi tarjota verkkokauppa-asiakkaille myös tuotteisiin liittyvän palvelun ja opastuksen.

Tulemme tekemään tiivistä yhteistyötä paikallisten koulujen ja opistojen kanssa. Lappeenrannan toimipisteessä tullaan järjestämään erilaisia koulutus- ja esittelytilaisuuksia, missä asiantuntijoina toimivat maamme eturivin muusikot.

Rekrytointi myymälään on parhaillaan käynnissä. Hakuaika päättyy 22.7.

Osoite: Ratakatu 35, Lappeenranta 53100.

Myymäläpäällikkö Jouni Kovanen.

Lisätiedot ja tiedustelut,

Janne Kainulainen

janne.kainulainen@f-musiikki.fi

010-3207 305

F-Musiikki on 115 vuotias Suomen suurin soittimien vähittäismyyjä ja maahantuoja. Yhtiöllä on jälleenmyyjäverkoston lisäksi oma myymäläketju ja verkkokauppa.

F-Musiikin maahantuomia merkkejä ovat mm. Yamaha, Casio, Beyerdynamic, Klotz, D’addario, Steinway & Sons, Seiko, sekä maailman johtavat nuottikustantamot.

Yhtiön pääkonttori, logistiikkakeskus, tukkumyynti, sekä huollot sijaitsevat Vantaalla Antaksentie 4:ssä Kiinteistössä on myös pohjoismaiden suurin soitinmyymälä esiintymis,- ja kokeilutiloineen.