Etusivu » Tiedotteet » Musiikki ja viihde » Eckerö Line yhteistyöhön Vain elämää -ohjelmasarjan kanssa

Eckerö Line Ab Oy

Eckerö Line yhteistyöhön Vain elämää -ohjelmasarjan kanssa

Julkaistu: 09.06.2014 klo 10:53
Julkaisija: Eckerö Line Ab Oy

Eckerö Line on solminut yhteistyösopimuksen Nelosen Vain elämää  -tv-sarjan kolmannen tuotantokauden kanssa osana 20. juhlavuottaan. Syksyn aikana m/s Finlandialla nähdään tähtiartistien esiintymisiä, ja laivalle rakennetussa fanikatsomossa seurataan reaaliaikaisia tv-lähetyksiä koko ohjelmakauden ajan.

M/s Finlandian Nosturi-viihderavintolaan nousee tuoreen Vain elämää -ohjelmakauden ajaksi fanikatsomo, jossa tv-sarjan reaaliaikaisia lähetyksiä voi seurata suurelta näytöltä muiden Vain elämää -fanien kanssa.

– Eckerö Line täyttää tänä vuonna 20 vuotta, ja haluamme juhlistaa syntymäpäiväämme tuomalla m/s Finlandialle iloista ja positiivista Vain elämää -tunnelmaa. Haluamme asiakkaidemme viihtyvän laivalla kotimaisen huippuviihteen parissa, ja mielestämme ohjelmayhteistyö sopii hienosti suomalaisen laivayhtiön imagoon. Yhteistyö näkyy syksyn aikana myös m/s Finlandian viihdetarjonnassa, kun lavalle nousee muun muassa Elastinen (6.11.), Eckerö Linen myynti- ja markkinointijohtaja Ida Toikka-Everi kertoo.

Vain elämää -ohjelmasarja on ollut Nelosen viime vuosien tärkeimpiä ohjelmasatsauksia. Ohjelma on kerännyt parhaimpina viikkoina ruudun ääreen yli miljoona katsojaa.

M/s Finlandian syksyn matkat ovat jo myynnissä. Lisätietoja Vain elämää -ohjelmasarjasta: http://www.nelonen.fi/ohjelmat/vain-elamaa

Ida Toikka-Everi
Myynti- ja markkinointijohtaja, Eckerö Line Ab Oy
ida.toikka-everi(at)eckeroline.fi